miercuri, 30 martie 2011

Vărul Mariţei revine cu precizări

Camané:



9 comentarii:

  1. Gabi, acesta este un artist adevarat!

    Off-topic:
    P.S. Sa-ti traiasca minunea, sa va bucurati de ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorba Andrei: Mi s-a facut pielea de gaina.
    Frumos!
    P.S. Mai sunt?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristi: multam de aprecieri si urari.
    @CCM: sigur ca mai sunt, baietii astia sunt seriosi, nu stau degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ar fi cu adevarat varul Maritei, Marita ar fi vedeta si ai trata-o altfel.

    RăspundețiȘtergere
  5. (sorry... de ce nu se poate lasa mesaj la Miercurea fara cuvinte?) Laura este o dulceata! La 14 zile asa dodoloata?! cât a avut la nastere?
    Doamne ce dulce este! rar asa copii frumosi, imediat dupa nastere! Ptiu ptiu, nu o deochi :)

    Muzica portugeza este cântata cu multa pasiune, se pune mult suflet în interpretare, îmi place mult! :)

    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rares: pai nu se vede ca Marita e vedeta? Daca dau numai melodiile ei, o fac geloasa pe nevasta-mea.
    @Alice: join the club, suntem o mana de FADO fans pe aici.
    @Carmen: (incercam sa evit laudele) cred ca vreo 2.700 da' a recuperat in 7 zile. Multumesc de complimente si de scuipatul regulamentar de deochi. Am mai scuipat-o eu o data pentru siguranta.

    RăspundețiȘtergere