joi, 13 ianuarie 2011

Sunt frumuşel

Astăzi, toate femeile m-au urmărit cu privirea afişând o expresie de nedumerire şi neîncredere, de parcă însuşi Brad Pitt ar fi urcat în tramvai cu gluga ridicată şi legată strâns sub bărbie.
Eu ştiu că sunt frumuşel, mi s-a mai întâmplat să tragă fetele de mine pe stradă, dar astăzi insistenţa lor începuse să mă deranjeze.

Ce sunt eu, obiect sexual?
Doar pentru că mi-am tras blog în care aţi votat că sunt idolul femeilor beţive de peste 50 de ani, credeţi că aveţi dreptul să puneţi mâna pe aceşti bicepşi bine definiţi?

Edi m-a adus prompt într-un târziu la realitate:

Aveam un găinaţ de pasăre pe glugă...

Deci bărbaţii nu au deloc spirit de observaţie.

10 comentarii:

  1. Ai patit ca Oreste, cand era mai tanar, in tramvai: avea un muc intins pe tot obrazul. Si el se credea fermecator =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina: si Oreste a povestit-o singur sau l-a turnat Badea?

    RăspundețiȘtergere
  3. adica Edi nu e barbat? =))=))=))
    incerci teritoriul silogismelor? :)):))

    RăspundețiȘtergere
  4. A povestit el, acum 2 ani, la tv.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: am iesit cu Edi de 4 ori la tigara si abia a cincea oara a observat.
    q.e.d.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adina: Of, imi era mai simpatic inainte de a ajunge labe unu TV (ma scuzati).

    RăspundețiȘtergere
  7. @huligan: vezi ca nu esti in tribuna langa MM.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gainat de pasare ai spus?! Nasol.
    Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. @CCM: trebuia sa specific ca e de pasare, sa nu creada lumea ca era vorba de gainat de gaina. Inca nu am gaini in curte.

    RăspundețiȘtergere