joi, 13 ianuarie 2011

S-a prăbuşit lumea în capul meu

Abia acum am aflat că Milli Vanilli nu sunt The Real Milli Vanilli şi s-a prăbuşit lumea în capul meu.
Dacă aş fi fost femeie, m-aş fi culcat şi eu cu Morvan si Pilatus din proprie iniţiativă (pe rând sau simultan), chiar dacă unul dintre ei e deja mort.

Abia aştept să revină moda bărbătească cu colanţi trei-sferturi, espadrile şi sacou scurt cu umeri laţi.
Port băscuţa franţuzească şi acum, nu mă interesează că nu e la modă.



Lăsând gluma deoparte, încă îi ascult cu mare plăcere.

4 comentarii:

  1. Vorbesti serios??? De abia acum ai aflat ca Milli Vanilli era facatura? Stiam pana si eu care nu am prins acest trend.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina: Asa parere ai tu despre mine? Sunt eu un ageamiu in domeniul asta? M-ai dezamagit.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adina: te-am iertat deja, nu te ingrijora.

    RăspundețiȘtergere