miercuri, 22 decembrie 2010

N-am mai scris...

... dar nici voi n-aţi mai comentat pe blog.

Staţi geană pe blog după noutăţi, vă bucuraţi când urmează conţinut explicit şi citiţi repede tot articolul, vă amuzaţi la gândul că o să mă admiraţi în lenjerie intimă feminină, dar când vine vorba de comentarii sau vot vă faceţi că plouă.

Eu am mai avut şi alte motive, dar voi?

Sâmbătă am cărat porcul nebotezat de la ţară cu matizul.
Mai mult a cărat cumătrul cel mare, dar tot am mai ridicat şi eu câte un sac din când în când.
Plus că mi-am pierdut cam toată ziua în frigul de la ţară.

Nu v-am invitat la pomana porcului pentru că nu meritaţi şi pentru că abia duminică s-a desfăşurat celebrul eveniment ritualic.
Nici porcul nu mai este ce-a fost, friptura la tigaie cu mămăliguţă nu a mai generat aplauze furtunoase ca în anii trecuţi.
Unde-s vremurile de altădată în care tremuram de nerăbdare să ne pomenim din porcul lui Todiriţă? Dumnezeu să-i dea sănătate (lui Todiriţă, nu porcului).
Numai Azorică s-a bucurat de jumări, dar o să-mi fie milă de el când ne-om apuca să afumăm slănina şi cârnaţii sub nasul lui toată noaptea de joi.

Luni am traversat oraşul dintr-un capăt în altul de 6 ori cu copilul pe la doctori.
Cauciucurile de ploaie faţă, second hand din Anglia şi cauciucurile spate all-season, nou-nouţe acum cinci ani, îţi dau senzatii de sport extrem pe gheaţa de pe şosele.

Copilul n-are "nimic extrem de grav"(n.r. Update: la cererea telespectatorilor am marcat în mod special această licenţă poetică), mulţumesc de întrebare, doctorii îl îndoapă cu antibiotice.
Aşteptăm urmările după o zi de internare în spital printre gândaci şi printre alţi copii bolnavi.
Ţineţi-ne pumnii strânşi.

10 comentarii:

  1. am ajuns si eu pe blog in sfarsit gabi, Sanatate lui "Laurica", suntem alaturi de tine , eu si roxana. Ia si continua de scris pe blog, ca asa iti maresti popularitatea, nu te lasa, ca daca te lasi e mai greu sa te ridici a doua oara.

    Spor la Blogarit,
    zack1988

    RăspundețiȘtergere
  2. @zack1988: Multumesc de urari. 1988 inteleg ca e anul tau de nastere, da' de la ce te-ai luat cu zack?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum adica "porcul nebotezat"?:)) Sunt sigur ca o sa razi, dar ai o greseala: nou-noute nu "noi-noute" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as fi comentat, dar stiam povestea cu Maria si Tica Hatman, iar la rutiera nu ma pricep.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adina: e singurul porc de Craciun care nu are nume. Greseala a fost fixata, multam mult; astept si alte corectii pe viitor. Te asigur ca prima parte a postarii nu ti se adresa, esti pe locul intai in "Top commentators".

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi, sa imi faci statuie in centru :P

    RăspundețiȘtergere
  7. n-am inteles nimic din tot ce ai scris mai sus. un mix de prost gust. esti afectat de ceva, altfel nu-mi explic. spor

    RăspundețiȘtergere
  8. @affected: am recitit postarea. Nici eu nu mai inteleg nimic. Mersi de urari.

    RăspundețiȘtergere
  9. BUN BORCUL L-AM GUSTAT SI EU ,MAI ALES MUSCHIULETII

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anonim: Borcul vine de la incrucisarea dintre porc si Borcea?

    RăspundețiȘtergere