miercuri, 22 decembrie 2010

În aer

Mai lasatzi fratzilor internetu shi facetzi putzina miscare k sa va mai oxigenatzi creierii.
[Legat de chestia asta, ceva simpatic furat de la Cabral]

Începem serialul cu cel mai mare sportiv al planetei, Michael "Air" Jordan.
În singura mea vizita la Roti, colegul de clasă din liceu, ne-am uitat la o casetă cu cele mai tari faze ale lui şi cu o comparaţie între el şi Magic Johnson.



Timp de o lună m-am chinuit să-l imit pe terenul de baschet.
Aveam trei ani de baschet în spate şi totuşi nu prea mi-a ieşit.

Important e că nu m-am descurajat.

2 comentarii:

  1. tu ai incercat sa imiti pe teren, iar colegu ceala Roti si-o vazut de treburile lui...si se vede unde o ajuns. e o diferenta

    RăspundețiȘtergere
  2. @copialuiroti: Roti a ajuns departe, ii urez succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere