marți, 13 septembrie 2011

Fragmente (2)

Românul s-a născut poet

- Auziţi, este vreo stradă aici, în Valea Lupului, "Privighetoarea"?
- Nu ştiu, întrebaţi un localnic. Încercaţi la o crâşmă...

Capitalism sălbatic

La telefon cu soţia mea care stă, bineînţeles, pe un munte de bani:
- Mi-am făcut cont la birt că am rămas fără bani în casă. A trecut numele tău pe caiet, când vii diseară să-i duci lui tanti 7 lei.
- De ce să-i duc diseară? Draga mea, ai făcut cea mai bună investiţie pe termen nelimitat. Împrumut fără dobândă şi fără provi-dinţi sparţi.

Viaţa bate filmul XXX

Conform unui studiu recent, în România bătrânii fac mult mai mult sex decât tinerii.
O explicaţie ar fi că tinerii fac sex în străinătate, fiind plecaţi la muncă la greci sau la Italia.
O alta ar fi că studiul a fost făcut de mine pe un eşantion nereprezentativ de 50 de persoane din cartierul Tătăraşi, oraşul Iaşi.

Update de la CCM, cloşca de serviciu:

A început şcoala.
-Tată, când mergem la piscină?
-Vom merge dacă vei învăţa bine.
-Ce să învăţ? Să înot?  

7 comentarii:

  1. A doua zi de scoala copilul Minimax iese entuziasmat de la ore:
    -Sunt atat de fericit ca d-na invatatoare va sta cu noi 4 ani! E SUPER, NICI ASTAZI NU NE-A DAT TEME!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: SUPER! Si eu imi doresc o asemenea invatatoare! Cati ani are?

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci nu mai stai pe un munte de bani daca ti-ai deschis cont la birt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate pt. tine a fost colega de scoala cu tati.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adina: eu n-am stat niciodata, nevasta-mea e cocotata acolo.
    @Ela: crezi ca ma poate opri un amanunt atat de insignifiant? Ma stii prea bine...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adina: cum i-am zis si cumatrei mele, prea putin timp, prea putina inspiratie. Scuze...

    RăspundețiȘtergere