luni, 12 septembrie 2011

Apără-te!

Ştiţi genul ăla de copchii sălbatici care îşi manifestă bucuria prin violenţă?
Ăia care în parcul de joacă îi zgârâie, îi muşcă şi îi împing pe ceilalţi copii şi apoi le zâmbesc cu ochii plini de afecţiune...

Copilul Minimax nimerise singur la petrecere în faţa micului atacator.
- Mami, m-a zgâriat ăla!
- Hai, iartă-l, e mic şi nu ştie...

- Mami, mami, acum vrea să mă muşte!
- Nu mai sta şi tu lângă el, vino încoace la mama...

Ajuns la exasperare, apelă la taică-su care stătea transpirat asupra grătarului:
- Tati, tati, iar m-a muşcat!
- Ce tot mă deranjezi, nu vezi că am treabă? Apără-te!

Copilul Minimax făcu stânga-mprejur ca la armată şi jap! - trânti două palme din fundul grădinii peste gura lu' ăla micu.

Dacă aşa înţelesese el să se apere...

P.S. Un consătean avea o vorbă în legătură cu educaţia copilului: mai bine la poliţie decât la spital.

P.P.S. Ştiţi de ce în armată nu există comanda de dreapta-mprejur?
În general, soldaţii o ţin pe dreapta şi s-ar jena reciproc. Mă refer la armă, desigur...

Comanda la mine, răcani! Eu sunt caporal în rezervă...

8 comentarii:

  1. Domnu' caporal, SĂ TRĂIŢI! O nelămurire, dacă îmi este permis: cele două palme din fundul grădinii, erau palme de pământ fertil sau nişte nisip amărât, asezonat cu pietricele colţuroase? :D

    P.S.: în rezerva cui sunteţi? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dana: pamant fertil, draga, plin de nitriti de la vecinul cu vaca. Nisipul amarat e la mare, sunt atat de amarat ca nu l-am atins anul asta.
    P.S. Caporal in rezerva de lux la Spitalul de psihiatrie. Iar mi-am luat concediu.

    RăspundețiȘtergere
  3. A inceput scoala.
    -Tata, cand mergem la piscina?
    -Vom merge daca vei invata bine.
    -Ce sa invat? Sa inot?

    RăspundețiȘtergere
  4. @CCM: multam, pus la loc de cinste in ultima postare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Copilul Minimax in prima zi de scoala:
    -Mami,d-na invatatoare e super! Si sa stii ca ma crede cel mai frumos si cel mai destept!
    -Ti-a spus ea?
    -Nu, dar se uita foarte mult la mine si-mi zambeste!
    -...nu cumva vorbesti cu colegul si incearca in mod finut sa-ti atraga atentia?
    -...
    Moment de cugetare adanca...Apoi foarte sigur pe el:
    -Nu cred, ca zambeste prea frumos!

    L-am lasat sa creada ca e cel mai frumos si cel mai destept,mai ales ca duminica vroia sa-si rupa picioarele, numai sa nu se duca la scoala.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: sa stii ca e intradevar cel mai frumos si cel mai destept!

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesanta faza cu stanga-mprejur, nu m-am gandit niciodata la aceasta chestiune, probabil pentru ca n-am facut armata :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Adina: nu e timpul pierdut, in caz ca esti interesata.

    RăspundețiȘtergere