joi, 22 septembrie 2011

De ziua mea

Mâine e ziua mea!
Dacă îmi amintesc corect, am adunat 35 de trandafiraşi la buchetul vieţii.

Update: Mulţumesc tuturor pentru urări!

Fericitul eveniment va fi celebrat cum se cuvine poimâine, la Restaurant Casa Rotaru.
În vremuri de criză, ieşim mai ieftin dacă ne adunăm mai mulţi sărbătoriţi.

Sâmbătă vom sărbători următoarele persoane: subsemnatul (adică eu), mama subsemnatului (36 de primăveri întoarse), Dodo (inclusiv tăierea moţului) şi, nu în ultimul rând, fiică-mea (la venerabila vârstă de 2 ani).

La mulţi ani tuturor sărbătoriţilor!


Normal că primul gând ce vă trece prin cap vouă, nefericiţii invitaţi la eveniment, e legat de partea financiară.
De unde scot eu atâţia bani de cadouri?

Pentru că ţin atât de mult la voi, am hotărât să vă ajut şi anul ăsta.
- Acum doi ani am cerut pahare, pe alea vechi voi le-aţi spart, pe alea primite de ziua mea tot voi le folosiţi.
- Anul trecut am cerut şosete, îmi era milă de voi când purtam aceeaşi pereche timp de o săptămână.

Deci, toată lumea ştie ce îmi doresc de ziua mea, dacă aţi uitat cumva, daţi un click aici.

S-au adunat 64 de lei, mai avem nevoie de 136 de lei.
Suma maximă de pus în plic per cuplu e de 10 lei.

P.S. Ieftin ca braga! Părerea mea!

13 comentarii:

  1. La mulţi ani, Gabi! Să ai parte de tot ce-ţi doreşti şi să vă petreceţi extraordinar sâmbătă :)

    Să nu uităm şi de restul trupei de sărbătoriţi:
    - un buchet mare de flori pentru mama ta
    - o fundiţă roşie pentru Dodo... dacă tot se lasă cu tăiere de moţ :D
    - o Barbie pentru fiica ta, la a sa venerabilă vârstă :)

    La mulţi ani!

    P.S.: rogu-te, şterge link-ul către fostul blog. Mulţumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani, Gabi, ţie şi celorlalţi sărbătoriţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani tuturor sarbatoritilor! Sa aveti parte de tot binele din lume, sa fiti sanatosi..... si, pentru ca urarile sa fie complete, sa mai adaugam si un strop de noroc.

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI FERICITI SI SANATOSI !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!Sa cresti si mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi ani! Sănătate, prieteni şi inspiraţie!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani cumnatului meu blogger ! Am revenit in domeniu blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aaa da, scuze ca am uitat sa pun in acelasi comentariu: La multi ani si Laurei !

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci...pahare,sosete si 10lei, ori pahare sau sosete sau 10 lei?!
    LA MULTI ANI,ne vedem sambata!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ela: nuuuu, nu e nici cu "si", nici cu "sau". E doar cu "10 lei"! Ne vedem, bineinteles!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cristi: inveti repede :) A fost din viteza, am updatat. Thx!

    RăspundețiȘtergere