miercuri, 21 septembrie 2011

Codul bunelor maniere

Colegul meu, Eugen, e foarte arătos.
I-am spus de faţă cu soţia (a mea şi a lui) că, dacă eram femeie, îl luam de bărbat.

Lăsând la o parte atracţia potenţială în cazul unei eventuale schimbări de sex (al meu sau al lui), nu pot să nu remarc că Eugen e şi om bun la suflet.
I-am spus de faţă cu toţi că are suflet de femeie, dar cred că voiam să zic mai degrabă că are suflet de mamă.

Nu că femeile, în general, n-ar fi oameni buni, cu suflet mare...

***

După un uichend de declaraţii reciproce pe vârful muntelui ("Eugène, eşti un bărbat adevărat", "Nu-i adevărat, tu eşti adevărat", etc.) ce au făcut-o pe nevastă-mea să creadă că beau pe ascuns ca să mă lase în continuare la volan, Eugen a simţit nevoia să mă răsplătească cumva.
Are tatăl lui vie - să-i trăiască (tatăl şi via) - are atât de multă încât ne-a adus şi nouă struguri la serviciu.

Dar nu orice fel de struguri, ci chiar soiul preferat al soţiei mele: căpşunică neagră!
Ăia de-i bagi în gură, le scuipi coaja şi îi înghiţi fără să mesteci...

***

Stăteam toţi la masă în sala de conferinţe, cu ochii pe struguri, eu cu gândul la soţia mea ("Ar fi fost frumos să fie şi ea aici, dar oare ne mai rămânea nouă ceva?") şi îl aşteptam politicos pe şefu', venit pentru prima oară în ţară, să servească primul.
Ce credeţi că face ăsta? - se apleacă şi ia o bobiţă!

Una singură! WTF?! Aşa se face în străinătate?
Codul bunelor maniere zice că, după faza asta, nu e frumos să bagi mâna ca boul să iei un strugure întreg.

Fuck! Acu' ce facem, mai avem voie să rupem din strugurele lui?
După ce că trebuie să ne aplecăm la fiecare boabă, trebuie şi să ne chinuim să extragem de pe lângă fructul oprit?!

***

Îmi revin din şoc, iau prima boabă, dar imediat mă blochez de tot!
Eugene, ce mi-ai făcut, Eugene?! Cum scuip eu coaja căpşunicii în faţa şefului? Se duce ăsta-n ţara lui şi le zice la ăia că românii sunt ţărani!

Ce puteam să fac? - am înghiţit coaja, colegii mei au făcut la fel...
Strugurii au rămas nemâncaţi, ne-a pierit la toţi cheful.

P.S. Aşa că m-am hotărât să nu mă mai mărit cu Eugen dacă fac schimbare de sex. La faza asta nu pot să-l iert!

P.P.S. Nu mă mai duc nici la Carmen pentru "Miercurea fără cuvinte", au banat-o pe Zelist, cică de la Link Farming.
Alt motiv să particip nu găsesc...

4 comentarii:

  1. Am fost mai multi sanctionati, dar imi face placere sa ma inscriu la rubrica lui Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un motiv bun sa nu-l iei pe Eugen de barbat,nu e atent la detalii.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristi: nu-i asa rau, eu am fost sanctionat de la inceput. Si n-am facut nimic...
    @Ela: sa ma anunti cand intalnesti primul barbat atent la detalii, eu unul n-am vazut asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi, m-am dumirit si eu cum sta treaba. Cand urci in clasament te coboara ei. E simplu. :)

    RăspundețiȘtergere