marți, 27 septembrie 2011

De ziua mea (3)

Trecu ziua mea cu multe succesuri, vasăzică a pus lumea mână de la mână de s-au adunat banii de domeniu propriu.

Ce pot să mai zic printre lacrimile de bucurie?
Mii, mii, milioane, milion cu milion fac mai multe milioane de mulţumiri!

***

Daniela mea a dat cu sete la prima cărămidă de m-a îngenuncheat sub povara transferului bancar.
A doua oară a dat lovitura de graţie fără să mă anunţe de m-a trântit direct cu faţa în ţărână...

Soţia mea, surprinzătoare cum o ştiţi, a dat cu 50% peste limita maximă.
Urăşte ea blogul, dar pe mine mă iubeşte şi n-are ce face...
Cu toată dragostea!
Ţuca

Ela are stofă de blogger, dar, na!, e în familie.
La mulţi ani, Gabi Rotaru!
Să dea D-zeu să ajungi nr. 1 în Zelist, să te invite Groparu la pescuit în deltă, Vania să-ţi spună "Maestre", să-ţi cânte gratis Tudor Chirilă la cumătria băiatului, Mircea Badea să te invite săptămânal la emisiune şi ceilalţi bloggeri să-ţi spună "săru'mâna, conaşule".
Dacă tot e cu strigare pe blog, primeşti 10 lei de la mine şi un perete de la cel bătrân.

CCM a contribuit decisiv la colectă, o zi întreagă a muncit săracul la Cutia Milei Bloggerului (marcată pe părţi cu Minim Maxim 10 RON şi Cauză nobilă).

Cum era de aşteptat, mai de ruşine, mai de (ne)plăcere, toată lumea prezentă la distracţie a băgat bani la cutie.

***

Să anunţăm şi suma totală, ca la nuntă:

221 RON
10 ouă de ţăran ţară 
Covor curăţat profesional la mână
Una bucată perete de rigips

***

Din câte am înţeles, unii dintre voi staţi pe un munte de bani mai mare decât al meu.
Propun ca până la anul să mai facem un mic efort, ar fi un gest deosebit din partea voastră dacă aş primi un BMW Seria 5 nou-nouţ la împlinirea frumoasei vârste de 36 de ani.

Să fie pe gri ca să nu mai trebuiască să-l spăl atât de des.
Gri metalizat, vă rog!

Nu se adună într-un an de-un bemveu? - nu-i nimic, aştept până la 37 de ani cu toate că urăsc numărul ăsta...

9 comentarii:

  1. Daca vrei iti facem cadou un BMW: de jucarie sau macheta.Tu alegi!
    P.S. Cine a curatat covorul?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina: sigur gasiti voi BMW seria 5 gri metalizat de jucarie. S-o vad si pe asta!
    CCM a curatat covorul, a iesit misto, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristi: mda, nu-i rau, dar neaparat sa fie nou-nout. Aici nu facem rabat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci Gabi, trebuie sa apelezi la mine sa-ti fac setarile si toate alea :). Dai o bere si mai vedem

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă apare comentariul de 2 ori, ignoraţi! Tehnica şi cu mine jucăm o festă unei alteia în după-amiaza asta :D

    Să revenim... ziceam că, dacă se pune de-o nouă chetă pentru 4 roţi şi un volan, eu mă abonez la bateria pentru cheie (nu aia franceză!!) Să te ferească Sfântu' să te lase, că te uiţi la griul metalizat ca puiul minunatei Milka la poarta nouă! Apropo, tot aşa va fi şi bateria... cică nu faci rabat :))

    Aştept "sfoara-n ţară" că te-ai mutat, să vin cu ping-ul de onoare de la invitata "care este" :D! Mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rares: crezi ca pupi tu parola mea de domeniu? Nici gand! Ai promis ca-mi repari calculatorul...

    @Dana: eu in general ma tin departe de tehnica. Si ea face la fel.
    Stiam eu ca la noua cheta n-o sa am doritori la inceput. Nu-i nimic, va conving eu! O baterie micuta din inima + un set de rezerva pentru orice eventualitate mi-ar umple inima de fericire.
    Asta cu puiul Milkai e buna...
    Vine mintenas si sfoara in tara spre invitata de onoare!

    RăspundețiȘtergere
  7. `
    Felicitari,ai reusit!
    Ma bucur ca te bucuri si sunt fericita ca esti fericit,cu toate ca nu pricep,desi mi-ai explicat de cateva ori.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ela: si eu ma bucur de bucuria ta datorata faptului ca sunt eu bucuros.
    Ideea e ca fara domeniu propriu nu esti luat in seama nici de ceilalti bloggeri si nici de agentiile de publicitate.

    RăspundețiȘtergere