miercuri, 24 august 2011

Postez de fericire...

...că sunt cel mai norocos om din lume.

N-am câştigat la loterie din simplul motiv că n-am participat, dar m-aş fi mirat să nu câştig premiul cel mare dacă aş fi făcut un mic efort să particip cu scopul pe care nu-l urmăresc de a câştiga.
Unii dintre voi ar zice că mare bou sunt de nu particip data viitoare.

Vouă v-o tai din scurt: aş mai putea fi fericit dacă aş sta pe un munte de bani?
Da' de unde...

***

Atunci poate credeţi că fac sex cu mai multe femei decât se laudă tăticu' Hugh Hefner că are el pe zi când termină în două secunde de nu mai pot eu de ciudă pe el, recordmenul lui peşte.
Ei bine, nu vreau să vă dezamăgesc, dar nici la asta nu-s pe primul loc.

Cine e pe primul loc? Adi-Adi? Daniela Byorfi? Habar n-am că doar nu le ţin eu lumânarea.
Disclaimer: Daţi cu clicku' pe propria răspundere... Mai bine nu, dă dependenţă!

Eu mi-s doar cu o singură femeie (şi ce femeie!) şi doar din când în când (extrem de rar!), puţin peste media la români din lipsă de spaţiu că s-a întors cumătrul din concediu şi mi-a luat cheia de la casă că avea el nevoie să intre în ea.
N-am să înţeleg niciodată la ce-i trebuie, nu poate intra în altă parte?

Apropo, mă ofer să vă ud florile pe perioada concediului, aştept provincia!

***

Ăştia dintre voi care mai treceţi pe aici, zâmbiţi de politeţe şi plecaţi fără să vă luaţi la revedere - deci voi ăştia - veţi sări imediat cu mintea voastră perversă la concluzia că eu sunt norocos din cauză că sunt prea frumuşel.
N-aţi nimerit-o nici de data asta!

Frumuseţea asta e tare ciudată, încercaţi şi voi să vă bărbieriţi o dată pe lună, să vă spălaţi o dată pe an şi să vă daţi cu antiperspirant sub braţul neepilat fără să scoateţi capacul de la spidstic.
Eu am încercat, în ultima perioadă numai muştele au tras la mine şi vă asigur eu că nu erau atrase de frumuseţea mea.

***

Deci unde voiam să ajung?
Sunt fericit că iubesc, sunt norocos că sunt iubit!

P.S. Draga mea, mă laşi mâine la fotbal cu băieţii?

P.P.S. Alţii nu-s aşa norocoşi...



6 comentarii:

  1. Te-a lasat? Te-a lasat? :)
    Ma bucur ca esti fericit si sunt convinsa ca, indiferent de raspunsul PS-itor vei fi, in continuare, fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te anunt pe aceasta cale ca te lasa nevasta-ta la fotbal. Am vorbit astazi cu ea la telefon (vroiam sa reunim joi inelul ,dar mi-ai stricat planurile!).Norocosule!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si-a facut operatie estetica Stratan?;))Sau e fratele lui?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anda: M-A LASAAAT!!! A trebuit sa duc putina munca de convingere, dar la experienta mea era imposibil sa nu reusesc. Important e s-o fac si pe ea fericita...
    @Ela: ca de obicei le stii pe toate inaintea mea. Cine stie ce-ti mai povesteste nevasta-mea... Nu ca m-ar deranja, dar m-ai facut curios.
    @Adina: e fra'su, dar parca tot Pavel ii scrie melodiile si versurile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand pui o melodie de la Compact?Iti placea cand erai tanar :P Nu ca acum n-ai fi tanar :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adina: Of, ce vremuri... Vine mintenas!

    RăspundețiȘtergere