joi, 18 august 2011

Reparaţii scaune

Vă convine sau nu, astăzi vă invităm să urmăriţi un nou episod din serialul dumneavoastră preferat, "Când te taie, te taie".

Disclaimer: Aceste întâmplări sunt reale şi pot fi uşor dovedite în instanţă.

________________________________________

From: Mihaela ****
Sent: Thursday, August 18, 2011 9:26 AM
To: undisclosed recipients
Subject: Reparaţii scaune

Salut,

Până se vor achiziţiona scaunele noi, vor fi reparate cele pe care le avem acum. De aceea, până mâine la ora 12.00, vă rog să îmi transmiteţi cât mai detaliat ce vă incomodează (defecte) la scaunul pe care îl aveţi.

   Best Regards,
   Mihaela ****
   HR
  ****
 ________________________________________

From: Gabriel Rotaru
Sent: Thursday, August 18, 2011 10:39 AM
To: 'Mihaela ****'
Subject: RE: Reparaţii scaune

Bună Mihaela,

Aseară am avut o mică problemă cu scaunul, a fost foarte, foarte moale.
Mare noroc am avut că eram în Mall la Carrefour Era când m-a tăiat la stomac şi, spre fericirea mea, am nimerit imediat o budă liberă şi foarte curată.

Ţin să precizez că azi dimineaţă totul a revenit la normal, după investigaţiile mele consistenţa şi culoarea scaunului au fost în limite acceptabile.

Totuşi, presupunerea mea e că sursa problemei a fost masa de prânz de la cantină. 
Fiind plătită de firmă din bonurile de masă, rog reparaţii imediate. 


Mulţumesc anticipat!

Best Regards,
Gabi Rotaru
TL ****
****



8 comentarii:

  1. vaaaai moooor... nu mai pot de râs =)))) Măi omule, nu eşti cu scaunul la cap!!! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place vorba asta românească... Best regards... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropo de scaun,m-am cacat pe mine de ras!
    P.S. Si Mihaela ce ti-a raspuns?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adina: presupun ca voi contati pe asta, altfel ce mai pun pe blog?
    @Diana: multam, felicitari pentru domeniul propriu! Vad ca eu am ramas in urma. Scaunul meu e in alta parte, ce pot sa fac?
    @Cristi: da, e ceva gen "Multi pupici"...
    @Ela: eu mai aveam putin si ma cacam pe mine la propriu. Raspunsul de la Mihaela:

    Rotaru Dorin Gabriel: salut
    Rotaru Dorin Gabriel: scuze, nu m-am putut abtine
    Mihaela: aaa
    Mihaela: de ce
    Mihaela: eu am incercat cat mai mult sa evit formula daca aveti probleme cu scaunul
    Mihaela: nu de alta dar nu am pastile la mine
    Rotaru Dorin Gabriel: la mine a mers cu Smecta
    Rotaru Dorin Gabriel: n-am la mine din pacate, le-am lasat acasa
    Mihaela: esti rau
    Rotaru Dorin Gabriel: nu mai fac

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) Prea tareeeeeeeeee am ras cu lacrimi! Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Made my day! ... my night, whatever.:))

    RăspundețiȘtergere