joi, 5 mai 2011

Momentele jenante ale copilăriei

Controlul învăţătoarei:
- Copii, scoateţi batista şi puneţi mânuţele pe masă!
Batistă aveam, dar nu era curată.
Unghiile mele nu erau niciodată în regulă, aveam întotdeauna doliu de 2-3 mm.

Controlul medical periodic:
Stăteam la rând pe culoarul dintre bănci, asistenta ne căuta în păr, la burtă şi în urechi.
Instantaneu începea să mă mănânce burta, mă scărpinam reflex în cap şi mă dureau urechile. 
Posibilitatea de a te găsi cu râie sau păduchi în faţa întregii clase era tortură curată.

Tovarăşa învăţătoare Mucileanu:
- Copii, să jucăm un nou joc. Puneţi mânuţele la ochi!
Unii copii se uitau printre degete...
Mucileanca scotea sticluţa de băutură de sub catedră şi trăgea rapid două-trei înghiţituri.
- Gata, copii!


18 comentarii:

  1. Salut Cristi ! dacă la primele două găsim circumstanţe atenuante prin faptul că medicina era ceva mai "înpoiată" şi toţi băieţii ne "potriveam" ultima e de-a dreptul jenantă în ambele direcţii . ( poate-şi făcea curaj să lupte cu zmeii clasei ? ,poate..)

    RăspundețiȘtergere
  2. @SoriN: Care Cristi bre? Aici e blogu' lu' Gabi... Va salutati pe blogurile altora?
    Orice se poate spune despre Mucileanca, dar in nici un caz ca era fricoasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristi: pune si tu manutele la ochi atunci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mii de scuze Gabi , nu a fost intenţionat ,îţi dai seama , dar am schimbat lista de bloguri în altă parte a sidebar-ului şi am făcut nişte greşeli pe-acolo ,pe care le-am rectificat ulterior. Şi doar ştiam cui scriu dar ce vrei azi e ziua noastră (cică ) a bărbatului şi de , ce să-i faci , suntem mai distraţi un pic .

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat graiesti!
    Se pare ca mami si tati nu avusera paduchi in copilarie.Ne admirau cum ne jucam si nu conteneau sa se mire:
    -Astazi le-am facut baie si uite la ei cum se scarpina in cap!
    Inocenta lor a primit o bata in cap cand d-na asistenta a luat-o deoparte pe mami si i-a spus:
    -D-na profesoara sa stiti ca (,)copiii d-voastra au paduchi.Si se vad foarte bine intre buclele lor blonde!
    Se pare ca insectele n-au mai suportat mirosul si mizeria de pe capul lu' Ailoaie si Badicel si s-au refugiat la mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. @SoriN: nu-i problema, am crezut ca e vreo aluzie ca am bloguri cu nume ascunse :)
    @Ela: deci aveam paduchi, dar asistenta nu m-a dat de gol in fata clasei. Nu ma scarpinam eu degeaba!

    RăspundețiȘtergere
  7. Prin cercurile frecventate de mine nu existau paduchi.Nu aveau cum.

    RăspundețiȘtergere
  8. @CCM: nu aveau cum din cauza puricilor?

    RăspundețiȘtergere
  9. Corect!
    Eu stateam la periferie.Nu puteam avea decat purici.
    Paduchii stau intotdeauna in frunte.La centru.

    RăspundețiȘtergere
  10. mare om Mucileanca matale :):):)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si invatatoarea mea avea o sticluta, da' tinea in ea spirt cu care se freca pe maini dupa ce paruia pe vreunul :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Știam eu din toate timpurile că învățământul e traumatic pentru fragedele suflete ale copiilor,săracii :):)

    RăspundețiȘtergere
  13. EU VOTEZ ZEU BUN PRESEDINTE!!!
    Sigla-in constructie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Slogan de campanie:
    Nu vrem Kent, nu vrem valuta,
    Vrem ca ZEU BUN sa ... posteze!

    RăspundețiȘtergere
  15. @FaraNume: era destul de mica de inaltime, dar compensa cu o personalitate puternica.
    @Isis: probabil era ruda cu Michael Jackson...
    @se-cret: ciudat e ca si la 50 de ani iti amintesti perfect momentele astea.
    @CCM: si eu! Facem si sigla daca trebuie. Zeu bun e cam lipsit de inspiratie in ultima vreme, are nevoie de Kent sau valuta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe primele doua le-am trait si eu, pe ultima nu...sau ma rog, nu in varianta asta...la noi era faza cu profa de desen din gimnaziu care manca ciocolata sub catedra..Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Controlul medical a fost o tortura.Mama ma cauta in cap cu 2 zile inainte de inceperea scolii.Era prea tarziu!

    RăspundețiȘtergere