vineri, 1 iulie 2011

Tot înainte!

Tot înainte era mai bine.

M-am strofocat, m-am câcâit, mi-am smuls părul din cap şi am scris pe celălalt blog.
Prost, fără convingere, mai mult din obligaţie, dar măcar am pus ceva, să fie acolo.

***

Realitatea te loveşte când te aştepţi mai puţin.
M-a pus dracu' să mă caut de statistici şi acum îmi pare rău.

Din prima zi am spart toate top-urile cu ai mei 30 de unici pe zi.
Mai am puţin şi îl ajung pe Groparu, deocamdată îmi scuipă relaxat seminţe în cap de pe la ai lui 1.500 bucăţi unici pe zi.

***

Când mă las de blogăreală, promit să dau înapoi banii cerşiţi.
Din păcate, am mâncat deja ouăle de ţăran primite de la ctitorul numărul doi.

Uichend fain, totolor unicilor mei!
Să nu vă îndoiţi vreodată, sunteţi şi veţi fi întotdeauna unici pentru mine.

***

P.S. N-am avut chef să pun ca lumea link-urile, daţi voi cu Back-ul dacă aţi apăsat din greşeală.

P.P.S. Nenea Efac., tanti Rala., aţi avut dreptate să vă îndoiţi de mine în legături private, nu sunt deloc serios de felul meu.

3 comentarii:

  1. gabi, daca doresti sa faci back-link cu mine, si te mai astept pe blogul meu.

    Weekend placut la toti

    RăspundețiȘtergere
  2. Profit de faptul că am ajuns la un computer de pe care pot scrie şi de pe care nu-mi este blocată comentarea pe blogspot, ca să îţi confirm că trec mereu pe-aici, chiar dacă nu tropăi şi nu trântesc uşa şi nici nu las urme pe parchet!

    RăspundețiȘtergere