luni, 11 aprilie 2011

Vorbe din popor (5)

Degeaba mă întrebaţi când apare următorul episod, sincer habar n-am.
Oricum mi-ar fi cam greu să uit, sezonul ăsta rulează doar două seriale pe blog.

Asta-i nuntă de boieri - Zinaida Julea

Sau luaţi de aici.

Despre bani, de la naşu' din Canada:
De haram i-am făcut, de haram i-am dat.

Emil Cioran (nu că l-aş fi citit, dar mi-a ajuns pe la ureche citatul):
Dacă, altădată, în faţa unui mort, mă întrebam: „La ce i-a servit oare să se nască ?", acum îmi pun aceeaşi întrebare în faţa oricărui om viu.

Soţia mea:
Înainte să te întâlnesc, nu mi-am închipuit că dragostea poate fi aşa.

Hâtrul vs. ţaţa Floarea:
- Câţi ani ai, mătuşă?
- Am făcut 87 de de ani astă-toamna, maică...
- Aista-i timp pierdut de-acuma! La ce te mai chinui?

Trecător grăbit vs. moş Ion Florea:
- Băi ţărane, ai grijă pe unde mergi!
- Pe cine faci tu ţăran, băi? Vrei să-ţi arăt buletinul că stau în centrul civic?

[Urmează conţinut explicit]



Soţia vs. Cumătrul meu Alb:
- De ce n-ai tăiat murăturile?
- De frică... Mai bine ţin cucu' în mână, măcar ăla nu taie!

Din filozofia înaintaşilor:
Viaţa e ca părul din cur, scurtă şi plină de căcat.

Chiţibuş cel mic, la prima poştă din viaţa lui, ridicat pe vârfuri:
-Au, mă frige! Mă frige!


19 comentarii:

  1. Ii dau dreptate sotiei tale. Realitatea intrece cu mult imaginatia!
    Nu neaparat in "mai bine" sau in "mai rau", ci in "altfel"!

    RăspundețiȘtergere
  2. E tare mosu daca sta in Centrul Civic! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anda: nuuu, adica nu si-a inchipuit ca poate fi asa de bine.
    @Cristi: corect, mosu e tata lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ? se termina vreodata episoadele? sau vrei sa-i intreci pe cei cu Tineri si nelinistiti ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai mult mi-a plăcut maxima din filozofia înaintaşilor. Aşa şi e.

    P.S. Te-am adăugat şi eu în blogroll. Mulţumesc de colaborare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Se pare ca ideea sinuciderii l-a ajutat pe Cioran sa supravietuiasca.Citez si eu din acest pesimist incurabil:

    "Cred in salvarea umanitatii,in viitorul cianurii..."
    "Nu merita sa te sinucizi,deoarece o faci intotdeauna prea tirziu."
    La Zoo.Toate animalele au o tinuta decenta,cu exceptia maimutelor.Simti ca omul e pe aproape."

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))))) Atat am de comentat..prea tari vorbele din popor de azi:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Rares: sper sa aiba mai multe episoade ca Dinasty.
    @Ela: nu stiu, ca nu l-am citit.
    @Oigen: sa ne urmarim deci.
    @Alice: ai vazut ca m-am tinut de promisiune de data asta. M-am mirat si eu ce m-a apucat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca un demonstrant incendiaza un automobil se cheama crima.Daca incendiaza mai multe aceasta este o actiune politic:))
    Te salut Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Artistic Communism: m-am chinuit sa vad legatura, am crezut ca am bagat din greseala vreun manifest politic. M-am prins, e tot o vorba din popor :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Bune toate, am inceput saptamana bine, cu zambetul pe buze...

    RăspundețiȘtergere
  12. @Irina: las' ca de maine am eu grija. Prea multi oameni fericiti umbla prin blogosfera!

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Chiar crezi ca o sa-ti iasa? Adica sa nu ne mai bine-dispui? Nu te cred, n-ai tupeu!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Poveste pescareasca:
    -Ai prins ceva?
    -Un rahat.
    -Nu e rau. Tot ai de un bors.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Alice: tot ma bate gandul sa dezvalui partea tenebroasa din mine. Mi-e mila de voi, deocamdata.
    @CCM: iar vrei guest post, nu? Nu te mai saturi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Poveste pescareasca(2):
    -Ai prins ceva?
    -Cinci chitici.Doi ca p..., trei mai mici.
    De unde si vorba: rar, da mare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Hai mai Gabi zau, vrei sa ne strici buna dispozitie?? Sau o fi fericirea interzisa in blogosfera si nu stiu eu? Sau or fi pus alesii o taxa pe asta?? Aoleooo.... Sa-mi zici repede, nu cumva sa ma trezesc cu impozitul neplatit :))

    RăspundețiȘtergere
  18. @CCM: hai ca m-ai convins, vine si guest post-ul.
    @Irina: cica s-au apucat de poprit conturi bancare la neplata impozitului pe fericire. Al dracu' boc asta micu!

    RăspundețiȘtergere