duminică, 22 mai 2011

Ne înmulţim!

Bună de prăsilă cum o ştiţi, nevastă-mea-i iar borţoasă.
Nu, nu, vă rog să nu aplaudaţi, luaţi loc pe scaunele dumneavoastră că de data asta ne-am cam făcut de ruşine.

***

Înainte eram atât de fertil încât nici măcar nu era nevoie să fac dragoste cu soţia ca s-o las însărcinată.

Cum îi povesteam şi soacrei mele - Dumnezeu să-i dea sănătate şi mulţi nepoţi - la primul nostru copil nu am făcut nimic altceva decât s-o ating uşor la tâmple şi, după două palme sănătoase peste fălci, s-a zămislit minunea.
Recunosc că nu am controlat aşa bine mişcarea din poignet de-a ieşit fată, dar nu-i bai că o să aibă cine-mi aduce o cănuţă de apă la bătrâneţe.

Sincer vă spun, eram atât de periculos din punct de vedere hormonal încât nevastă-mea stătea cu inima strânsă de fiecare dată când strângeam în braţe vreo prietenă de-a ei.
Copil din flori ne mai trebuia nouă?

***

De data asta, am hotărât de comun acord cu soţia să încercăm şi metoda tradiţională, cunoscută unora ca împreunare, altora ca altceva ce nu pot eu reproduce aici.
Spre uimirea mea şi a tuturor cunoscuţilor mei, ne-a luat jumătate de an să rezolvăm problema.

Faza e că, după primele trei luni pline de entuziasm paternal, nu m-am mai concentrat la procesul tehnologic şi e posibil să fi dat iar greş, mai ales că soţia mea - neascultătoare cum o ştiţi - s-a mai mişcat din când în când.
Acum aşteptăm să vedem ce-o ieşi, numai sănătos să fie...

*** 

Totuşi, nu mă pot abţine să nu observ cu imensă bucurie şi satisfacţie că sarcina asta e total diferită de prima.

Nevastă-mea are greţuri toată ziua, o doare spatele şi s-a îngăşat mult mai repede, burtica are formă ovală şi iese extrem de mult în evidenţă.
Cică prima oară n-a fost deloc aşa - să mor dacă înţeleg de ce eu mă bucur şi ea se deprimă.

***

Colac peste pupăză, doctoriţa a zis că bebe-ul e cu DOUĂ ZILE mai mare decât ar fi trebuit.
Eu aş fi estimat în milimetri, dar ce mai contează acum?

Sigur e că diferenţa o face penisul, e binecunoscut faptul că în privinţa asta familia mea are cu ce se mândri.

***

P.S. În caz că vă (mai) întrebaţi dacă voi avea timp de blog săptămâna asta, răspunsul e NU.
Asta e, ori îmi dau demisia de la serviciu ori devin blogger antisocial!

Tind spre a doua variantă.

16 comentarii:

  1. Am citit de 3 ori postarea asta. Prima oara am ras. A doua oara m-am intrebat daca nu cumva e un alt fragment din romanul internaut. Abia a treia oara am inceput sa realizez ca "e pe bune".

    Ma bucur pentru voi asa cum m-am bucurat cand am aflat ca sunt insarcinata (dupa 8 ani de casatorie). Nu rade, Gabi, e copilul sotului meu - ii seamana leit. Nu are nimic (fizic) de la mine. Sper sa nu aiba (toata) firea mea!

    Ce sa va doresc - bucurati-va mai mult decat v-ati bucurat prima data. Oricum va fi altceva, va fi un copil crescut altfel, ati devenit experti la primul bebe.

    Iar cu blogul, te intelegem, desi ne-ar parea rau sa pleci din blogosfera pentru mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi, felicitari! Sarcina usoara sotiei! Esti un fericit. Sanatos sa fie, nu conteaza ca va fi baiat sau fata.

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. eheee, uite o veste aducătoare de zâmbet duminica „dimineața” :D!

    Felicitări, Gabi! Să aveți un bebe sănătos și mâncăcios! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ole, ole, ole! Felicitari! Astea sunt vestile frumoase si bune!

    Multi pupi la bebe din burtica! Nu conteaza daca va avea surubel sau piulita! Sa fie SANATOS! Iubit si fericit, crescut intr-o familie minunata va fi, cu siguranta!
    Multi pupi si pentru surioara mai mare - care va avea, de acum, o papusa vie!
    Pupi si pentru mami - sa-i treaca repede starile de rau si sa se bucure de fiecare secunda de mamica X 2!
    Hai, na, ce sa fac!? Pupi si pentru tine! :) Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari....o familie frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Gabi!
    Zilele trecute un cuplu a pus numele ficei Like, tu?:))

    Nomai bine, te salut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo mai, lasa tu blogul, mai rarut ca-i mai dragut, sa ai grija de nevestica si sa ai un bebe frumos si sanatos! Felicitari si...serviciu usor si saptamana aceasta! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. IN SFARSIT A APARUT SI VESTEA OFICIALA,POT SA TE FELICIT SI EU FARA SA FIU CENZURATA.FELICITARI PENTRUL NOUL BEBE,PUPICI PENTRU TOATA CASA BOFOASA.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte suparat!
    Trebuia sa aflu de pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    Te salut!
    :))
    Veste buna si "nebuna:...
    Sa fie intr-un ceas bun, copilul sanatos si frumos.
    Ca de tras le trageti voi incet si cu sarg, pe toate.
    :)
    Daca ai putea sa le faci pe toate, ar fi minunat: si tatic, si lucrator intru' dezvoltarea societatii si blogger antisocial!
    :)
    Toate cele bune familiei tale.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar daca Chelu si cel batran rad de tine ca nu esti in stare sa faci baieti,eu sper sa am un nepotel.Mai ales dupa ce a aflat toata blgosfera ce dotati sunt masculii din familia Rotaru!
    In ce priveste blogaritul,daca iar faci pauza,imi tin promisiunea si-l pun pe Dragos sa te muste cu cei doi dintisori noi-nouti!Cu alte cuvinte asmut ursu pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acum ai si mai multe motive sa nu mai stai pe blog :)) Felicitari pentru noul membru al familiei, sa fie sanatos si voi odata cu el!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc tuturor pentru urari.
    @Iasi: la atata speranta, raspunsul nu poate fi decat pozitiv. In general, sunt foarte interesat de un posibil threesome, dar nu inteleg de ce pe http://iasi365.com n-am loc...

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitări pentru o aşa veste bună. Un copil e întotdeauna motiv de bucurie la casa omului. Tot ceea ce contează e să fie sănătos, că restu le faceţi voi.
    Sarcină uşoară soţiei.
    Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna
    Multumesc pentru link
    Ideea e ca http://iasi365.com e site-ul principal la mine (daca era http://iasi-city.com cererea era pe invers).
    Iar pana m-am dumirit eu cum trebuie sa fie facute schimburile de linkuri deja facusem o gramada. Ar fi trebuit ca sa scot acele linkuri de pe site insa nu fac parte din categoria marlanilor si odata ce am facut un lucru nu mai dau inapoi.
    Nu stiu in ce masura v-am lamurit insa asta e ideea
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere