miercuri, 4 mai 2011

Miercurea fără cuvinte - WTF?!

"Succesul profesional este ca şi cum ai fi gravid: toată lumea te felicită, dar nimeni nu ştie de câte ori ai fost f...t!!!"

What the fuck?! - Martie, 2004

Mulţumesc, Florin!

Sursă leapşă: Carmen


21 de comentarii:

  1. parca as cunoaste fata asta ,dar cred ca mai rau arata cand s-a rupt apa sotiei inainte de termen si nici travaliul nu vroia sa se declanseze.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: ASTA-I FINA MEA!? Cred ca ai dreptate, dar cine mai statea sa-mi faca poza atunci?

    RăspundețiȘtergere
  3. Intotdeauna am fost socata de genul asta de birouri despartite printr-o bucata de placaj!Ai dracului americani!Asta e inventia lor.E pt. intimitate,cresterea concentrarii sau ca sa nu puteti vobi intre voi si sa nu va priviti in ochi?
    Am remarcat insa ursuletul de la Simona.
    P.S. Erai un pic mai pufos in 2004.

    RăspundețiȘtergere
  4. e=Ela.Iar n-am fost atenta!

    RăspundețiȘtergere
  5. @e: intre timp s-au mai schimbat lucrurile, nu ma plang de infrastructura. Sa nu-i spui Simonei, dar am pierdut ursuletul.
    P.S. eram intradevar mai fluffy?

    RăspundețiȘtergere
  6. Când eşti pe val toţi te cunosc şi te-nconjoară deşi mulţi nu te-admiră pentru căt ai "înnotat".

    RăspundețiȘtergere
  7. @SoriN: probabil conteaza si cum ai innotat.
    @tu26dor: multumesc, o zi buna si tie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut, man!
    Poza ca poza dar cuvintele ce o insotesc sunt COLOSALE!
    O alta perspectiva asupra careia nu am gandit pana acum...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andrei: da, am primit citatul de la un coleg, abia asteptam un motiv s-o public pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ma pot abtine.M-a stirnit puloverul.Era cadou de la mami?
    Mi-am adus aminte de o faza povestita de Chelu.

    Trebuia sa va intalniti si te astepta in fata noii si impunatoarei cladiri a firmei tale.In timp ce admira eleganta locatiei ramane cu gura cascata la aparitia unei aratari.
    Era Rotaru in pantaloni scurti si slapi.cu o sacosa de doi lei in mana,in care erau vreo 3 rosii chifligite!
    Dupa ce si-a revenit din soc Chelu s-a destainuit:
    -Uai cum de te-a primit portarul in cladire?Eu,daca aveam salariul tau, ma imbracam numai in Armani!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ela: era sigur cadou, nu stiu de la cine. Nu mi-am cumparat din copilarie pulover.
    Faza lui Chelu va apare cu siguranta intr-un articol viitor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta cu succesul profesional pot sa o confirm si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cristi: la mai multe "succesuri" atunci!

    RăspundețiȘtergere
  14. ... fara cuvinte! sunt de prisos :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Carmen: e bine ca te-am facut sa zambesti. Ma temeam ca ai sa-mi blochezi accesul la Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumosi si tineri eram in 2004, mai ales eu, si ce batrini suntem astazi, mai ales tu!
    P.S Am citit postarea DP2.
    Aseara sigur ati fost la suc?

    RăspundețiȘtergere
  17. PREA TARE!:))) Multumesc pentru portia de ras!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Atunci cum e,dacă înțeleg bine,ai avut un mare succes sau...
    :D

    RăspundețiȘtergere
  19. @CCM: inainte era mai bine. Oricum arat mai bine ca tine. Aseara am oprit putin la hotel, recunosc.
    @Alice: cu placere, mai poftim.
    @se-cret: la atata f...tai, cred si eu.
    @Mihai: nu-mi apartine, dar era prea tare sa n-o public.

    RăspundețiȘtergere