luni, 9 mai 2011

Înainte voiam...

... să fiu amuzant în fiecare zi, să intre lumea pe blog şi să se crăcăneze de râs, să crească traficul mai ceva decât rata inflaţiei, să curgă comentariile de să n-am timp să răspund la ele, să bag ZeList-ul în boale cu cea mai mare ascensiune a săptămânii şi să fac multe alte năzdrăvănii blogosferice.
Înainte era mai bine.

După ce că mi-au ieşit doar două numere la loto, după ce că nu m-a lăsat copchilul să dorm de canini, după ce că - hazlie cum o ştiţi - soţia se uită la mine râzând cu gura până la urechi când mă alintă "Zeu bun", după ce că şi cumătrul meu îmi zice la fel cu un ton drăgăstos, după ce că n-am timp să respir de treabă, ei bine! - după toate astea tot am mai postat pe blog.
Aşa-s eu, mai ciudat!

Ca să pună capac la toate, bugetul de trecere pe domeniu propriu ".ro" nu mi-a fost aprobat, un mizilic acolo de două milioane lei vechi ar mai fi redus din potenţialul dezastru personal.
Acuma nu mai vreau nimic...

C-am mai primit vreo două iutuburi faine - şi ce dacă?
Iaca, am mai postat o melodie - la ce bun?
Să-i facem celebri pe de-alde Vasile Foca - pt. ce, ca să iau bătaie în sat?
Ha-ha-ha, hi-hi-hi, să vedeţi ce mi s-a întâmplat aseară - cui îi pasă?

Bine, atunci...

P.S. Multă sănătate celui care-a citit şi nu numai!