sâmbătă, 7 mai 2011

Caro Emerald - Stuck



15 comentarii:

  1. Vezi ca tot la Saint Tropez se gandeste? Chiar daca englezii nu prea ii suporta pe francezi. Si viceversa! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asculta melodia(singur si in liniste):http://www.youtube.com/watch?v=4cCI2DNHtQU

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte buna melodia, are o voce foarte frumoasa si calduroasa

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost la "Romanii au talent"? Sau la "Dansez pt tine"?
    Parca o stiu de undeva.
    PS Super melodia! Cam racoroasa as spune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragos e fascinat de Caro.La 7 luni nu e interesat decat de reclame,asa ca se uita perplex si se intreaba unde e autocarul cu adolescenti si de ce nu zice nimic de Orange!

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta melodia, nu stiam de ea :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar daca mi-ai dat ping nu figurez in ze list cu chestia asta. La fel nici nu-mi apare linkul de la Blog de furaciuni 2, chiar daca m-ai trecut in blogroll de 2 saptamani. Asta e.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa stii ca am observat din weekend ca ai intrat in depresie din cauza blogului.Dupa cum ai vazut eu m-am abtinut (cu greu, e adevarat) sa fac misto de tine cu privire la "Zeu bun"
    Nimic nu-ti merge bine,ai inceput sa faci gratar singur ca americanii,porcu' cel batran a intarziat 3 ore si cand a ajuns s-a tinut numai de pahar,etc.
    Te sfatuiesc sa mergi acasa ,sa bati cu pumnul in masa(ca un barbat ce esti),ori sa-i pupi manutele si piciorusele nevestei ,poate iti aproba amaritul de buget pt. domeniul propriu.
    Colac peste pupaza vad ca dai ping-uri degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa melodie, dar eu vroiam sa comentez la cealalta postare si nu ma lasi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabi, gata pauza! Hai mai scrie ceva! Ce mai face Nea Ion Coţcariu? :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Ela,
    Am citit cu atentie comentariul tau.
    "Dupa cum ai vazut eu m-am abtinut (cu greu, e adevarat) sa fac misto de tine cu privire la Zeu bun."
    Aceasta fraza imi aminteste de una celebra: "A fost ideea lui Serban, eu ..."
    Parca seamana.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc!
    P.S.Aprobarea pentru butelie se obtinea mai usor.

    RăspundețiȘtergere
  13. @CCM: Si taica-su ma acuza ca Robert seamana cu mine.Cateodata,cand ii convine.
    Ma bucur ca-mi citeste si-mi raspunde si mie cineva la comentarii.Dupa dependenta de tutun am mai capatat una: urmarirea,cu atentie, a blogului lu' Rotaru.
    Acum eu ce fac?Asta nici nu scrie, nici nu raspunde la comentarii?!

    RăspundețiȘtergere