miercuri, 27 aprilie 2011

Linca-pinga la tot cartieru'!

Ca orice blogger ce se respectă, am petrecut vacanţa de Paşte sărbătorind prin muncă - mi-am tras blog pe Wordpress!
Am băgat ca MIG-ul vreo patru zile la rând şi, ca o primă concluzie, prefer oricând Blogspot-ul.

Deci, blogul cel nou se numeşte tot Blog de furăciuni, arată cam la fel ca ăstălaltul şi pe-acolo trage la jug tot acelaşi bou ca pe aici.

Prima întrebare de la cunoscuţi a fost, bineînţeles, retorică - Eşti normal la cap? (R: Ştii că nu...) - urmată de celebra parafrazare a unui băiat din cartier de la mine - De la ce te-ai luat?

Păi motive ar fi destule, să spicuim printre ele în ordinea aleatoare a importanţei.

1. Deja mi-e ruşine la câte link-ping-uri am primit de la colegii de blogosferă, fără să le pot returna favoarea din motive ce nu ţin de mine, ci de proasta mea pregătire în domeniu.
De-acum înainte, răspund mintenaş pe-al doilea blog la orice link-ping primit în ograda asta.

2. E mişto că-mi pot da singur link-ping-uri zilnice, joc ping-pong de pe-o platformă pe alta că doar nu e interzis prin lege.
Să ştiţi că orice punct contează în clasament, vorba finului meu.

3. Ca orice bărbat ajuns la vârsta a doua, e imposibil să nu devii megaloman după atâtea aplauze.
Mie mi s-a năzărit că aş putea să scriu un roman, aşa că mi-am găsit un loc de practică scriitoricească.

4. Întotdeauna am fost invidios pe colegii de pe wordpress, cu pingback-ul lor direct din postarea proprie.
Nici măcar nu trebuie să te chinui să citeşti articolele altora, un pingback face oricum mai mult decât un comentariu.

Acuma, vor fi unele diferenţe între cele două bloguri ale subsemnatului.

1. Aici râdem, comentăm, glumim, mai bem o bere, mai flirtăm puţin, dar dincolo suntem serioşi - nema răspunsuri la comentarii în două secunde, de fapt, în general - nema răspunsuri.
Nu zic că nu sunt binevenite atâta timp cât gâdilă puţin orgoliul subsemnatului sau îl pocnesc binemeritat drept în moalele capului.
 
2. Dăm şi cu link-exchange-ul, dar numai dacă aveţi de gând să-i daţi periodic şi cu link-ping-ul.

3. Din când în când, o să mai menţionez pe noul blog comentacii de pe aici, măcar atâta mulţumire să primească dacă tot mă suportă aproape zilnic.

P.S. Promit să trec în vizită pe la fiecare dintre voi azi sau mâine, în limita timpului disponibil.

Hristos a înviat!

21 de comentarii:

  1. Gabi, hai ca trec acum si noul tau blog in lista mea de bloguri! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: adaugat si la mine. Nu uita de link-ping-urile periodice!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabi, habar n-am ce-i cu ping pingul, dar promit sa ma documentez. Ceva, ceva stiu eu ce-i cu pingul, dar nu pricep nimic. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: e simplu, dai link la ultima mea postare intr-un articol de-al tau. Ca la leapsa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aha, am priceput acum! Pai incep cu postarea de azi! Ca sa fie cu noroc pt. blogul tau nou! :) Imediat acuma, vineee baiatuuu! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarat a inviat!
    Sincer, nu prea te inteleg... Nu stiu ce e cu linca-pinga asta... dar, sa ai doua bloguri... hmm.
    Initial am crezut ca ti-ai facut blog pe domeniu propriu si ca te muti de tot acolo. Pentru aia te felicitam! Pentru asta... iti doresc lincaiala-pingaiala placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevărat a Înviat!
    Baftă cu noul blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa stii ca ma plesnise si pe mine aceeasi idee la un moment dat dar am renuntat din lipsa de timp...oricum te trec in blogroll si cu noul blog si iti doresc ce-mi doresti tu mie si sa ti se intample tie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu vrei sa lupti pe doua fronturi..hmm..cam greu, dar merita incercat. Sa vedem ce-o sa iasa !

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anda: n-am sa inteleg niciodata care e treaba cu domeniul propriu, ce avantaje as avea? Nu mi-o lua in nume de rau, cred ca te-ai obisnuit deja cu toanele mele. Macar imi trece repede. Promiti sa arunci o privire pe noul blog?
    @Florin: Multumesc, felicitari ca te-ai razgandit cu suspendarea blogului!
    @Alice: imi doresti mult prea multe lucruri bune, nu stiu daca le merit.
    @Rares: corect, blogosfera asta e ca o zona de razboi, sper sa iasa bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. * Pe domeniu propriu esti mai bine vazut - nu esti intr-o garsoniera cu chirie, ci intr-o vila de lux :P Si banutii se fac mai degraba pe domeniu propriu.
    * Nu numai ca am tras o privire, dar te-am si adaugat in lista. O sa te urmaresc cu drag.
    * Acum, hai sa te invat ceva, ca sa nu te mai "arunce" din pagina orice link.
    La editare html, cuvintele pe care le transformi in link sunt incadrate intre doua "paranteze" in unghi <....>....
    Inainte de a se inchide prima paranteza se mai adauga urmatoarea formula magica: target="_blank"
    Ai inteles ceva? Daca da, pune in practica! Spor!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anda: Cred ca astept pana dupa primul an inainte sa fac pasul asta.
    * Lume, lume, Anda ma urmareste si pe wordpress! Multam, multam de link.
    * Mda, pe wordpress, setarea se face dintr-un checkbox cand adaugi link. Pe blogspot, nu prea m-as chinui, oricum e bine de stiut.
    Scuze de deranj, eu m-am obisnuit cu "Open link in new tab", nu dau niciodata click.

    RăspundețiȘtergere
  13. Altii nu fac la fel. Dau click pe link si zboara de la tine din pagina.
    Daca se mai intorc sau nu... E un risc pe care ti-l asumi. Eu mi-am facut datoria :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Offtopic: ALOOOOOOOO! Eu îţi scriu spunând că nu vreau să folosesc numele vechi şi în comentariu tu spui cine sunt? Nu mă determina, te rog, să mă las de tot de blogosferă şi să-mi pară rău că ţi-am spus...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Josephine: mii de scuze, am dat-o in bara.
    Noroc ca wordpress-ul iti da voie sa editezi comentariile.
    My lips are sealed. Iau secretul cu mine in mormant, promit!

    RăspundețiȘtergere
  16. Thank you, thank you! :) Oricum pe blog acum numai primul comentariu se moderează, acum poţi comenta liber deci ... :D
    Merci de vizită.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Anda: oameni rai, macar sa dea binete la plecare. Oricum, m-ai convins...

    RăspundețiȘtergere
  18. @Josephine: Recunosc ca m-ai speriat putin. S-au suparat unii pe mine pentru mai putin de atat. Uff!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ei, nu te laşi tu aşa uşor speriat, nu mai exagera! :))

    RăspundețiȘtergere
  20. @CCM: acu' te dai mare, da' de fantezii nu zici nimic!

    RăspundețiȘtergere