luni, 21 martie 2011

Povestea de seară

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar mai povesti;

  de când locuia sor'mea într-o garsonieră;
  de când eram eu necăsătorit dar deja luat;
  de când second hand-urile erau la mare căutare.

A fost odată o babă singură pe lume ce locuia în garsoniera proprietate personală.
Avea o faţă blândă şi un mers poticnit.

Nu mai plătise întreţinerea de la revoluţie, curentul îi fusese tăiat cam tot pe atunci.
Baba stătea la lumânare şi adormea destul de des cu lumânarea aprinsă.

Noi îi spuneam "Fetiţa cu chibriturile".
Cel puţin o dată pe lună veneau pompierii să stingă incendiul.

De fiecare dată o internau în spital, dar după o săptămână o trimiteau din nou acasă.
Cred că v-aţi dat seama de ce a murit, nu?


De bătrâneţe, desigur.
Am încălecat pe-o şa şi v-am spus povestea aşa.

P.S. Luaţi de citiţi povestea lui Andersen, ăsta s-a născut să terorizeze copiii.

10 comentarii:

  1. Eu am avut noroc si n-am avut vecini piromani.

    Numai un vecin cand se imbata incepea sa tipe pe scara: Auuuuuu! Dupa ce divortase nevasta-sa de el incepuse sa bea in prostie.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: niciodata nu incepi sa bei in prostie, te prostesti dupa ce te imbeti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha, ha, ha! Si asta e adevarat, Gabi. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alice: incerc sa-i arat lui Andersen ca povestile pot fi si educative.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha,ha!Uitasem de vecina mea de palier!Saraca, ce ne-a mai terorizat!Din pacate apa nu i-au taiat-o si inundatiile erau si ele destul de fregvente.Partea proasta era ca focul si apa nu se sincronizau niciodata!
    Acum suntem mai linistiti.Avem parte doar de un vecin foarte sensibil la zgomote.O data la cateva luni ne trezim cu politia pe cap sau macar cu o citatie prin care suntem invitati la circa din cartier.Povestesc mai departe sau scrii tu o noua poveste?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: poti sa te bazezi pe mine, multam de sugestie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu-i cu suparare iti sugerez un nou serial.Si tu te-ai mutat la casa pe pamant din cauza vecinilor de bloc.Ma rog,si a sotiei.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ela: sunt deja doua seriale si ma tem ca (,)costurile de productie nu justifica investitia. Vecinu' tau o sa apara sigur.

    RăspundețiȘtergere