miercuri, 23 martie 2011

New Kids On The Block

Ascultaţi melodia în caz că aţi avut o zi mai proastă decât a mea:
  1. Trezit la ora 7 cu alarma setată ca de obicei la 8.
  2. Întâlnit boring Nistor în tramvai.
  3. Cerut 20 RON la bancomat. Fonduri insuficiente (20,10 RON rămaşi în cont).
  4. Certat aiurea mâna mea stângă. Scuze, Doina!
  5. Invitat coleg în faţa firmei s-o dăm parte-n parte. Am fost refuzat!
  6. Eterna salată de varză la prânz.
  7. Încuiat pe balcon de către fete. Mulţumesc, Edi, de mi-ai dat drumul.
  8. Fără inspiraţie şi fără chef de postări.
Mie mi-au prins bine cei de la NKOTB.
Mai are cineva postere cu ei? Hai recunoaşteţi, nu vă fie ruşine!

O zi bună în continuare!



14 comentarii:

  1. It comes a time when you forgive somebody long before receiving apologizes.
    But with them you got a reaction afterall...you made me cry (surprisingly).

    RăspundețiȘtergere
  2. NKOTB au lansat multe hituri la vremea respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Doina: am varsat si eu o lacrima mai pe ascuns... Viata asta e o telenovela.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: eram fan printr-a saptea. M-a socat cand am aflat ca unii dintre ei sunt gay, dar nu m-a deranjat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Supeeer melodie,de pe vremea noastra!M-a inveselit instantaneu.Vorba lu'CCM:Multumesc Gabi Rotaru!
    P.S.Ce freze si toale naspa aveau!

    RăspundețiȘtergere
  6. P.P.S. Detaliaza pt.curiosi faza cu mana stanga si cea cu colegul.

    RăspundețiȘtergere
  7. He he, ce-mi plăcea piesa asta! Era vremea pantalonilor cu pense, până-n talie, așa, mai pană, tricou-la-sacou și freze coafate! Am zâmbit, mi-a făcut bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Gabi Rotaru!
    P.S. Dupa nunta urmeaza o inmormintare.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ela: si ce mi-as fi dorit si eu sa arat ca ei...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ela: Edi e mana mea dreapta, Doina ramane sa fie cea stanga.
    Cu manutele astea doua imi fac treaba la serviciu.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Mirela: bine-ai venit pe ulita noastra. Ne mai amintim si noi de vremurile trecute.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hehee, NKOTB-ascultam cand am fost in tabara in clasa a 3-a!Ce amintiri!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alice: inseamna ca sunt cu 4 ani mai mare decat tine... Eu eram intr-a saptea.

    RăspundețiȘtergere