vineri, 18 martie 2011

Mâna dreaptă

Stiu că e vineri şi aţi fi vrut un weekend liniştit, dar serialul "Ce vrăji am mai făcut în budă" continuă.

Am descoperit că nu e aşa de bine să fii mâna dreaptă a şefului.

[Urmează conţinut explicit]



Aia e mâna cu care se şterge la fund...

Sursa: Mâna mea dreaptă, Edi.

20 de comentarii:

  1. Nu mai pot!Nu mai rezist!Robert mi-a facut capul calendar(e racit si nu l-am trimis la gradinita)! Tat-su e la serviciu SI EU SUNT UNICA VICTIMA!Ma dor si picioarele de cind incerc sa-l adorm pe Dragos.Se trezeste de cate ori vreau sa o sterg!

    Si acum tu,care faci filozofie de rahat!Oricum,Edi se poate considera fericit pt. ca esti stangaci.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: incerc sa ajut si eu cum pot. La cat m-a stresat tata sa folosesc mana dreapta, as zice ca Edi nu e asa de norocos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hartie foloseste seful? Sau s-a terminat?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Disperatu': doar daca nu ma taie la burta spre seara...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici prea multa liniste in week-end nu e buna. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristi: incerc sa bag putina adrenalina in oamenii astia.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ne-ai lamurit ce faci cu dreapta, nu ne ramane decat sa ne intrebam ce faci cu stanga. Dar pentru ca tot ne tii in seriale, imi amintesc de episodul trecut: dai noroc...cu mana uda.
    Bun ca nu ramanem si noi cu dileme neelucidate.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) daca vrei sa atingi fruntea cuiva nu se poate sa nu-i atingi si fundul:P

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mihai: frumos spus, te voi parafraza intr-un episod viitor.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Doina: sunt ca o carte deschisa... De fapt, ca mai multe carti. Sunt o biblioteca, ce mai.
    Inca nu m-am gandit ce fac cu mana stanga, de obicei chestiile astea imi vin pe moment. Fara sa gandesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmm!Eu nu m-am prins ce a vrut sa spuna Mihai.Si nu-s blonda!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ela: esti doar vopsita bruneta, sa nu ne mai ascundem!
    Sincer, nici eu n-am inteles, dar pare de bine. Si eu sunt blond, apropo.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alice: daca mai stii dintr-astea, ajuta un om sarman cu serialul.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Gabi: In sfarsit debutul meu pe marele ecran, chiar daca episodic (presupun ca pe generic apar ca Star Guest, nu imi imaginez inca coloana sonora - sper ca e ceva gen Brave Heart). O mica satisfactie am din faptul ca toata treaba asta e piramidala... si cand ma gandesc la cei de mai sus imi creste inima de bucurie ca uneori ai.. pardon au 2 sefi. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. In tramvai:
    - A mai ramas cineva fara bilet acolo in fund?
    - Eu, dar mi-l bag imediat!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Eduard: tu esti tot timpul vedeta pe blogul meu
    @Flor: :) eu o stiam altfel "Dati biletul asta din mana in mana pana in fund la taxatoare"

    RăspundețiȘtergere
  17. Auzita la alimentara din fata blocului, o doamna inaintea mea, la casa, aratand catre raionul de bacanie:
    "Optzeci de mii in fund, la domnisoara"

    RăspundețiȘtergere