joi, 24 martie 2011

Cumătrul cel bogat

Pare cam greu de crezut, dar cumătrul cel bogat al Cumătrului cel Mare nu sunt eu.
Cu toate că se zice că stau pe un munte de bani, l-aş compara pe-al meu cu Vârful Moldoveanu iar pe al celuilalt cumătru cu Everest-ul.

Atâta bănet vine cu o oarecare prestanţă, parpalac de firmă, pantaloni de cumătru cu cămaşă încorporată, casă de vacanţă cu telecomandă la poartă şi, ca să întregesc imaginea, elocvenţă întărită cu accent de prezentator TV.

Ca să nu existe neclarităţi, vorbeam de celălalt cumătru şi evidenţiam diferenţele dintre noi.

Din când în când, la ocazii speciale, cumătrul cel bogat era nevoit să coboare din sferele înalte ca să-şi viziteze finuţul, ba pe la blocul de garsoniere, ba pe la ţară la subsemnatul.

Era întuneric beznă pe scările blocului şi, exact în momentul în care dădu de luminăîi sări în faţă o arătare buhăită, în capot şi şlapi, mirosind puternic a alcool şi transpiraţie:

- Domnu', domnu', e duminică seara sau luni dimineaţa? Tre' să meargă al meu la serviciu şi mă bate dacă-l trezesc degeaba.
- Stimată doamnă, este duminică seara, răspunse politicos cumătrul cel bogat. Dacă-mi permiteţi, sugestia mea ar fi să urmaţi exemplul soţului şi să vă odihniţi.

Nu vom şti niciodată dacă bazdachina a înţeles ceva, dar ochii mari şi gura căscată sugerau dragoste la prima vedere.

8 comentarii:

  1. A dracu bazdachina! Ochii vad, inima cere, s-a gandit la o placere, dar n-avea nicio parere... Chiar asa, la prima vedere? Sa orbecaie in tacere...

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate,dupa acest eveniment,cumatrul cel bogat a rarit si mai mult vizitele...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ma lasa procesorul, pentru ca nu imi vine in minte nici un comentariu inteligent! Cred ca astenia e de vina!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela: mda, stai sa povestesc ce a patit cand a fost la tara la subsemnatul...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristi: din experienta mea personala, babele bete de peste 50 de ani au un nivel hormonal ridicat.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alice: ai nevoie de vitamine pentru astenie, dar mai bine sa te vada vreun doctor, sa faci niste analize.
    Eu sunt fericit ca ma citesti zilnic, comentariile sunt optionale :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Gabi, tare enervante mai sunt comentariile tale, cate unul, separat, pentru fiecare om... atunci cand nu te mai intercalezi cu nimeni! (comentariile sunt enervante, nu tu, ok?:P )

    Referitor la postare - eu cred ca tanti baba batea un apropos. Ii sugera cumatrului cel bogat ca sotul ei doarme si ea e singura, frumoasa si disponibila! Mirosea a alcool pentru ca a trebuit sa-si faca - si anume, curaj! Era transpirata - ce folos sa se mai spele daca gandurile ei duceau tot catre o aventura plina de transpiratie? :)

    [Hai, pa! C-am fost suficient de rea pentru un singur comentariu!]

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anda: ai dreptate, de-acum inainte aplic metoda folosita de ceilalti - un singur comentariu cu mai multe raspunsuri.
    Sincer, baba mi-a batut si mie apropouri de vreo cateva ori.

    RăspundețiȘtergere