miercuri, 9 martie 2011

N-am murit încă...

... dar nici mult nu mai am!

N-am putut să beau aseară din cauză că a băut soţia.
Era ziua ei, unul din noi trebuia să bea!
De fapt, numai unul dintre noi, celălalt trebuia să conducă...

Cum organismul meu nu e obişnuit cu petreceri fără băutură, a cedat nervos după antreu.
Unde s-a mai auzit în ultima vreme de antreu cu salam şi şuncă?
Mi s-a făcut rău instantaneu.

Noroc că soţia mea arăta superb, noroc de muzică, noroc că ştiu să dansez...
Noroc că într-un târziu mi-au adus şi mie o Cola.

După friptură, m-am simţit mai bine.
După tort, am luat-o de la capăt cu stomacul.

Azi încă bolesc.
N-am păţit aşa ceva nici la cea mai urâtă mahmureală din viaţa mea.

P.S. Două sfaturi. Eu nu reuşesc să mă ţin de ele, măcar voi să încercaţi:



1. La ocazii speciale, să nu mergeţi la restaurante cu meniu prestabilit, e furt pe faţă.
  • De 140 RON, mâncam mult mai bine într-o zi obişnuită.

2. Pentru binele copilului dumneavoastră, nu-l ţineti în braţe deloc şi mai pocniţi-l din când în când.
  • În felul ăsta, nu o să mai plângă când mama şi tata nu ajung acasă până la ora de culcare, dar îl trezesc de prin vecini când se întorc de la bairam.
  • Şi nici nu o să mai umble toată ziua prin casă căutându-l pe tata, care e la serviciu ca să facă bani cu ciocanul.


18 comentarii:

  1. De primul sfat sigur ma tin ca eu nu stau pe "un munte de bani", ca tine.
    P.S. Banii stiam ca ii faci cu leptopul,dar daca spui ca folosesti ciocanul invata-l si pe sotul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: da' de restaurantul chinezesc ai uitat, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. un client prevazator9 martie 2011 la 17:14

    Cand vrei sa mananci intr-un restaurant viziteaza intai buda.Eu la "Vanatorul" mai mult de un suc nu am curaj sa comand.Si nu la pahar,ci in sticla proprie!

    RăspundețiȘtergere
  4. La restaurantul chinezesc m-a costat de 3 ori mai putin.Si nu m-a durut nici burta!

    RăspundețiȘtergere
  5. @preavazatorul: mai, sa stii ca au facut acum si buda interioara. Nu mai e doar haznaua din fundul curtii.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: nu te-a durut pentru ca ai avut noroc de data aia. Mai incearca!

    RăspundețiȘtergere
  7. O fi,dar angajatii si patronul au ramas aceeasi.
    N-am nimic cu ei,nu ii cunosc,dar era singura buda absolut scarboasa din tot Iasul ,intr-un decor mirific precum Gradina Copou.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte off topic... tu de ce ai două blogroll-uri?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Silvia: am trei blogroll-uri de fapt.
    Primul e cu cei care m-au adaugat deja in lista lor si pe care ii urmaresc cu sfintenie si dragoste.
    Al doilea e cu cei cu care doresc sa fac link exchange. Dupa ceva timp mai scot din lista la raspuns negativ.
    Al treilea e cu bloguri ce nu fac link exchange, dar pe care le citesc cand am timp.

    RăspundețiȘtergere
  10. Apropo de blogroll-uri! 1.Ii urez sanatate dragutei de Silvia.
    2.L-am citit pe Umograf si-mi place.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ela: au mai intrat niste bloguri in lista. Toate sunt foarte interesante.

    RăspundețiȘtergere
  12. Tot off-topic, căci la băutură nu mă pricep:

    Caius nu te-a adăugat? Mă uit acum...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Vania: Multumesc de vorba buna.
    Ca orice scriitor cufundat in lumea cuvintelor, Caius raspunde mai greu la stimulii exteriori.

    RăspundețiȘtergere
  14. De blogul lui nu mă prea ocup...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Vania: foarte bine, cum sa te bagi peste blogul omului?

    RăspundețiȘtergere
  16. Am si eu o intrebare.
    Cine a baut ? Tu sau sotia?

    RăspundețiȘtergere
  17. @CCM: acum nu mai sunt nici eu sigur.

    RăspundețiȘtergere