sâmbătă, 5 februarie 2011

Vămuim pe toţi la fel

- Ce faceţi aici, vă...muiţi?
- Nu, vă...muim!
Au fost situaţii în care nemulţumirea era vădită: „Astăzi, slab... N-o mers bine. Erau perioade când plecam acasă cu sacoşa cu bani. Băgai 20 de bus-uri, aveai 2.000 de dolari".
... vameşii se întreabă între ei ce cadou să-i ia unui coleg, iar răspunsul vine aproape firesc: „Îl lăsăm singur pe tură". „La zece cartuşe îmi pune trei sute de mii. Dă-i în p...a mea! Să se ducă înapoi! Dar ce? Eu nu vând ţara aşa de ieftin!!!"
Poliţistul [...] i-a cerut unei persoane care trecea frontiera în România o sticlă de votcă pentru colega sa [...]: „Dar aveţi mai multă? Să nu vă iau de la gura copiilor". 
„Să fii vameş e ideal. Tu îţi dai seama să faci un an numai intrare? Ca vameş? Păi, după aia, poţi să-ţi dai demisia, mă.(...) Foştii vameşi au făcut milioane de euro, fără să se deranjeze nici dacă era DNA-ul lângă ei"
Sursa: Adevărul.

12 comentarii:

  1. Orice ati spune nu-i putem acuza de lipsa de patriotism.
    Dupa lecturare am ramas cu o senzatie de deja vu.Cred ca scoala de soferi...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: mda, examenul pentru permisul de conducere e de neuitat.

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand ti-ai tras blog eu am devenit baby-sitter(si nici nu sunt tailandez).Marele comentac(sotia)rupe tastatura pana nu mai vede.Abia atunci am pauza.
    Bine,il citeste si pe Vania!
    Ma pis pe blogul tau.
    La Vania ma mai gandesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @CCA: ma bucur ca am reusit sa-ti distrug viata. Poti sa te pisi relaxat pe blog, important e sa-l citesti si sa comentezi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dorel ( Instalatorul)5 februarie 2011 la 18:38

    Pentru CCA
    Taie cablul de la internet si incepe sa injuri RDS-ul.
    Scapi garantat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dorele dute ca inchide la non stop!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Afirmatiile lui CCA demonstreaza succesul tau neindoielnic, si sunt mai valoroase decat Zelist ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Adina: asta voiam sa spun si eu, CCA mi-a facut cel mai frumos compliment de cand mi-am tras blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Adina:sunt doar un comentac nu prea descurcaret cu tastatura dar am o sticla cu vin langa ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. @CCA: hai sa vb frumos daca nu marchez articolul cu [Urmeaza continut explicit].

    RăspundețiȘtergere
  11. 'Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu!'

    RăspundețiȘtergere
  12. Scuze,am aflat de limite si sunt bune.
    Che Ghevara:ne vedem la tribunal.Traian.

    RăspundețiȘtergere