joi, 16 decembrie 2010

Au mai rămas 14 zile!

Coincidenţă sau nu, vom afla răspunsul la întrebarea "Cât de gheu pot să fiu?" în prima zi a noului an, 2011.
Rezultate parţiale:
  • 40% mă consideră prietenul intim al lui Elton John
  • 36% mă anunţă că am contactat o boală cu transmitere sexuală
  • 24% sunt încă atraşi puternic de profunzimea primei postări din 23 noiembrie.
Vă întrebaţi, desigur, ce voi face la anunţarea rezultatelor finale.

În urma numărului extrem de scăzut de voturi, am decis că nu e nevoie să iau decizii radicale:
  • Pentru prima variantă câştigătoare, voi posta o poză a subsemnatului în lenjerie intimă feminină
  • A doua variantă vă aduce imaginea bărbatului seducător, punct de atracţie pentru femei în magazinul de articole de pescuit
  • În fine, ultima variantă va rezulta într-un nou sondaj de opinie.
Succes la vot şi nu uitaţi că încă vă mai puteţi schimba opţiunea.

3 comentarii:

  1. Votez pt nr.2 si pt decizia pe care o vei lua in cazul in care varianta nr.2 va castiga !
    Sa te vad in pantaloni scurti, ras pe picioare, in maieu, ras pe piept si cu o "haina blanoasa" de-a lui Fizz.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am schimbat votul cand am vazut ce urmari poate avea:)) Cu toate acestea, mi s-a parut mai comica prima mea alegere cu George Michael.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adina: Orice vot poate avea consecinte nefaste. Uite ce s-a intamplat dupa ultimele alegeri prezidentiale.

    RăspundețiȘtergere