luni, 10 ianuarie 2011

Sunt foarte ocupat...

... deoarece comentez pe blogurile vecinilor:
  • La Eftimie mi-o iau în freză regulat.
  • Daniel îmi răspunde politicos şi uimit.
  • Robintel e foarte prompt şi chiar mai politicos decât Daniel.
Ii aştept să comenteze şi ei pe blogul meu.
Între timp, caut şi alţi bloggeri prin vecini care să scrie corect şi să abordeze teme apropiate sufletului meu.

Mi-am pus reclama pe blog de la Google AdSense în bara din dreapta.
Peste vreo câteva zile o să-mi aprobe contul ca să-mi bage reclame reale, din alea cu penis enlargement.
Sper să nu exageraţi cu click-urile, pentru că îmi închid ăştia contul imediat.
Un click pe zi e de ajuns, dragii mei, nu mă grăbesc să fac avere.

Vă pup!

2 comentarii:

  1. sa nu te astepti sa castigi prea mult... am folosit si eu si... nu castigi prea putin, nu merita

    RăspundețiȘtergere
  2. @BogdanSDR: sincer nu ma astept sa castig vreun cent de la ei. Blogspot-ul nu imi ofera prea multe tool-uri de statistici si sunt curios ce statistici imi va prezenta AdSense-ul.

    RăspundețiȘtergere