miercuri, 19 ianuarie 2011

Dom' doctor Novac şi degetul fermecat

La cererea telespectatorilor, să-i zicem şi de dom' doctor Novac.

Primul a fost Chelu.
A picat săracul ca musca în lapte să-şi caute soldăţeii de agerime, complet nevinovat şi neştiutor.
Nimeni nu auzise încă de dom' doctor Novac, a nimerit la spitalul de stat într-o zi geroasă, cu izmenele pe el.
Jena din momentul în care îşi dădea pantalonii jos în faţa asistentelor i-a mai trecut când a intrat pacientul anterior, roşu la faţă, să-şi recupereze umbrela.

Devenise din nou puţin neliniştit după ce s-a aşezat în poziţia capră cerută de doctorul tinerel, dar în momentul dezvirginării urletul îi plecă necontrolat direct din sfincter, trecând prin stomac, forţându-i coardele vocale şi dinţii înclestaţi.
Al doilea control la cabinetul particular al lui dom' doctor Novac i-a prilejuit întâlnirea cu degetul său fermecat.
N-avea nimic, dar măcar acum era sigur.

Al doilea a fost cumătrul meu alb.

Numai spaima de moarte l-a împins spre dom' doctor recomandat de Chelu, dar măcar era cu lecţia învăţată.
De emoţie însă, uitase tot la intrarea în cabinet:
- Dă-ţi pantalonii jos, te rog...
- Da' de ce dom' doctor?
- Ca să-ţi bag un deget în cur.
Ceva, ceva, tot îşi mai amintea, se aşeză încordat în poziţia capră:
- Ce faci? Intinde-te pe spate...
N-avea nici el nimic, dar îşi pierdu fecioria aşezat ca femeile, pe spate.

Eu am fost următorul.

M-a ajuns blestemul lui Chelu după un an în care le arătasem la amândoi degetul arătător la fiecare întâlnire.
Il recomand din inimă pe dom' doctor Novac, în special celor afectaţi de virginitate rectală.
Să ştiţi că e puţin dureros dacă mai aveţi şi fisuri anale.

Multă sănătate!

P.S. De la Adina:



11 comentarii:

  1. Asta trebuie trecută în categoria "horror-ul de la miezul nopţii"! Ah!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Silvia: Comentezi la 11 noaptea ca sa trebuiasca sa recitesc postarea?
    Nu ai inima, eu cum mai dorm la noapte?

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa recunosc ca admir talentul tau de scriitor aproape desavarsit. Cat despre subiect...mor de ras :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adina: O sa creada lumea ca te platesc pentru comentariile astea. Ti-ai castigat dreptul la un host post dupa ce termini sesiunea, subiectul il decizi tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce onoare!Daca imi dai parola de la card, te laud si mai mult:))Glumeam...m-am gandit deja la un posibil subiect.Asa ca fiti pe faza dupa 1 februarie!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adina: Nu'sh' de ce dar prima mea impresia a fost ca ai scris "Ce oroare!".
    Brrr..

    RăspundețiȘtergere
  7. Comentez si eu cind am timp, dar de regula imi place sa ma oripilez noaptea. De aia ma si uit la filme cu bampiri :D!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim: nu ma pot opri daca m-am urnit din loc. Sunt ca trenul de Dorohoi...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim: Absolut vodka... Mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere