vineri, 26 noiembrie 2010

Blestemul lui Chelu

- Să-ţi trăiască fetiţa, părinte!
- Săru' mâna tanti Ileana, mulţumesc lui D-zeu că e sănătoasă. Data viitoare iese băiat.
...

- Tot fată tanti, dar suntem tineri şi vine şi băiatul...
...

- Tanti, eu nu mă las... După trei fete urmează sigur un băiat.
- Să-ţi ajute D-zeu, părinte!
...

- Tanti, acum sigur e băiat. Uite ce burtă mare are nevastă-mea...




Două gemene...
- Tanti, mie mi-e de ajuns. Mă opresc aici.

Eu sunt abia la început.

Dar previziunile lui Chelu nu dau niciodată greş.

3 comentarii:

  1. poate ai noroc...........nu te opri

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept un al doilea nepot / o a doua nepoata :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rares: La urmatorul nepot esti angajat permanent ca bona la Casa Rotaru. Sa nu mai aud prostiile cu facultatea...

    RăspundețiȘtergere