marți, 30 noiembrie 2010

Domnul Dan Puric

Într-o vreme, Dan Puric era ţinta favorită a trolling-ului din blogosfera românească.
Asta s-a întâmplat probabil din cauza atitudinii sale puţin îngâmfate în talkshow-urile televizate.

Eu l-aş putea asculta o zi întreagă pe domnul regizor Dan Puric, îmi aminteşte de domnul profesor de română din liceu, Alexandrescu.

[Da-ţi click pe link-ul de mai jos, nu îmi dă voie sa fac embed]
Dan Puric - Despre corp - 07

De copil mi-am jurat că, din momentul în care voi deveni salariat, nu voi mai urca într-un mijloc de transport în comun fără bilet. Mi-am mai jurat că nu o să mai rămân vreodată fără ţigări şi Coca-Cola, dar asta e altă poveste.

Există doar două lucruri mai stresante în viaţă decât controlorul ce te prinde fără bilet: examenul pentru permisul auto şi examenul de admitere la facultate (cei tineri să stea jos, ciocul mic).

4 comentarii:

  1. da..cine te crede ?, Ieri ai mers in oras cu maxi-taxi, cereai de la mine bilet, poti sa-ti dai demisia :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rares: Mai bine taceam din gura. Da, ieri mi-am incalcat juramantul...

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce minti? Cel mai stresant lucru din viata ta este sa ramai fara paine.

    RăspundețiȘtergere
  4. @tu: Ai stricat toata surpriza, urma un post si pe tema asta.

    RăspundețiȘtergere