marți, 12 martie 2013

Nu

Nu, n-am timp, n-am timp deloc.
Ma uit la MasterChef de chef si bag popcorn de la microunde. Are sotia o reteta senzationala de cocorn, cum ii zice fiica-mea.

Mai aveti exact cinci minute pana adoarme ala micu. N-am timp nici de corecturi. Gata, a cascat! Trei minute incepand de acum!

Repede, repede, sa va spun. M-am ingrasat si respir greu in fiecare seara. Cand bat la tastatura smartphone-ului, transpir sub barba si transpiratia mi se prelinge pe gat. Mai bine ma bati decat sa-mi leg sireturile la pantofi. Si ce daca ma impiedic?!

Bai, asta nu mai adoarme odata? Ha, stai c-a inchis ochii!

Ma strang atat de tare pantalonii in talie, incat am facut blande deasupra monstruletului si trebuie sa ma duc la baie o data la cinci minute sa ma scarpin.

Parca sforaie, dar tot cu degetul in gura...

A dracu' tastatura asta qwerty, incercati voi cu degetele astea groase ale mele sa dati shift plus a ca sa iasa a mare. Dupa puncte-puncte nu mai baga Androidu' asta automat cu litera mare. V-ati lins pe bot de puncte-puncte!

Aproape i-a cazut degetul din gura si a inceput sa-i curga saliva pe fata. Na, ca s-a trezit de la saliva si iar suge degetul cu spor!
Asta are degetele subtiri, cum creste mai mare, cum il bag la dactilogafiat perlele lui tata...

Cum va spuneam, m-am ingrasat si toti prietenii cu care ma vad mai rar ma anunta veseli ca m-am facut cat porcu'. Mi-am dat seama ca trebuie sa fac ceva in seara in care am prins-o pe sotia mea ca se uita perplexa inspre buricul meu intr-un moment nefericit in care ridicasem mainile dupa cap si tricoul se decisese el ca e prea scurt sa-mi mai acopere burta. "Nu, dragule, nu esti chiar asa de gras! Cel putin nu chiar asa cum te alinta prietenii nostri...".

Gata, inapoi la cocorn, inapoi la MasterChef! Pa, p