sâmbătă, 9 martie 2013

Dupa 8 martie...

... vine prapadul!

Cu o zi inainte, pe 7 martie, am dus-o pe nevasta-mea in club.
Ne asteptau 7 badigarzi la intrare. Noi aveam rezervare, ne-au lasat sa intram.

Si fetele aveau, intrau cu sutele. Multe, dom'le, dar cam subtirel imbracate. Unele n-avusesera destul material la fusta, altele la bluza.
Criza, tataie, pe ele, consumatia obligatorie era de doar 250 de RON pe masa. Mai mare mila!

Noi rezervaseram doar trei. Trei mese. Ori 250 RON pe masa. Mizilic!
Nu-i vorba, ca, la 690 RON sticla de sampanie, treceai imediat de pragul obligatoriu.

Eu am baut cola, sotia vodca. Absolut senzationala vodca. Vodca absolut dementiala! Absolut!
Eu doar am mirosit-o si mi-a fost absolut de ajuns.

La doispe noaptea, toate fetele s-au pupat. Intre ele. Pe gura. Cu limba. Doar era ziua lor! La multi ani!
Sa se pupe, nu ma deranjeaza. Dimpotriva! Toata viata am visat un moment ca asta.

Sotia mea a dansat toata noaptea. Eu am pazit-o indeaproape.
N-a sarit calul, doar eram cu colegii mei de serviciu. Nici la Oliver Twist n-a facut faza aia de pe la min. 2, cand se lovesc fetele cu amandoua mainile odata pe coapsele interioare.
Pacat, ii facusem sotiei atata reclama la colegii mei! Au salivat degeaba, saracii...
Per total, la plecare, pareau totusi destul de multumiti de ea. Toti, inclusiv fetele!

***

De ziua sotiei mele, fiind ea sarbatorita de 8 martie pentru ca e mama, sotie si femeie (strict in aceasta ordine), am hotarat sa petrecem in coca style.
Mi-am luat femeile, sus-numita si fina - fina mea e fina buna, dar a ramas singura din pricina sotului ei care lucreaza in ture lungi si dese, lasand-o singurica destul de des as zice eu la cat e ea de tanara - si am purces spre cel mai tare restaurant fast-food din oras, restaurantele luxoase fiind deja ocupate.
La fast-food am gasit doar cupluri care nu cred in Ziua Femeii sau care pur si simplu nu-si amintesc nici intr-un an ca trebuie sa rezerve din timp intr-o asemenea zi importanta daca vor la restaurant.

Hamburger - eu, saorma - ele. Suc de portocale rosii - eu, bere - ele. Ele - pupat la mine pe amandoi obrajii de mai multe ori, de fata cu toti cocalarii, eu - platit la duduia draguta toata consumatia. Ele - nu vrut neaparat biliard pe motiv ca sunt deja bete, eu - dus pe ele de brat pana acolo, plus comandat inca un rand de beri pentru ele, cola pentru mine.
C-asa-s eu, dom'le, baiat finut, ce pielea mea! Decat finut, da?

Si care eu le-am pupat iar pe amandoua la biliard si apoi le-am dus acasa, unde le-am lasat sa vorbeasca intre ele si am adormit bustean imediat pentru ca eram obosit de la club, din noaptea precedenta.

***

Azi am fost la mama, la panacida de un an a bunicii.
Face mama in ultima vreme niste petreceri foarte reusite: mancam, bem, vorbim panarami cu parintele, servim la urma tort de grau... Ce naiba, ne distram de minune!

Nu mai zic ca se formeaza o ambianta deosebita la lumina lumanarilor, in fum de cadelnita.
Aveam, deci, sperante mari, dar de data asta au reusit copchiii sa-mi strice cheful.

Abia astept sa faca 18 ani, sa-i trimit de acasa!