luni, 25 iulie 2011

Ha!

Nici un comentariu azi!

Deci din ăştia îmi sunteţi, nu? - tot aşteptaţi postări noi.
Nţţ, nu-i frumos...

***

Ce mai e nou?

A murit al doilea blog, fie-i ţărâna uşoară că greu mi-a mai fost!
Scuze tuturor celor care au rămas fără link exchange.

Blestemul lui Chelu s-a rupt!
Cu mare bucurie am aflat că e băiat, are ditai cucalanul, doctoriţa ni l-a arătat din cinci poziţii.

Era şi greu să-l ratezi, la noi în familie întâi creşte penisul fătului şi apoi se dezvoltă restul organelor.

***

Altceva?
Muncă, muncă şi iar muncă...

Nici eu nu mai ştiu de mine, vorba lui Stratan:  
- Eu ori trăiesc să fac parale, ori fac parale ca să pot să mai trăiesc?

Atunci vă las.

Pavel Stratan - Adesea
   


16 comentarii:

  1. Sarcina usoara si fara evenimente deosebite!

    P.S. Acuma operez blogrollul pentru blogul defunct. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru reușită! :) Să fiți sănătoși cu toții!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa dea D-zeu sa aiba cuculan,dar sincer pana si eu sunt sceptica.Probabil din cauza ca umbla vorba prin targ ca nu esti in stare sa faci baieti. Lume rea!
    Sper sa nu ajungi sa scoti fetita(dac-o fi) in albastru din maternitate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, chiar... să ai o sarcinp uşoară.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarcină uşoară în continuare.
    Sănătos să fie că restul le faceţi voi pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ati vazut ca v-am fortat sa comentati cu un simplu cuculetz?
    Multam de urari, sanatate la toata lumea!
    @Ela: gura lumii sloboda, cand scot copchilul din maternitate o sa spuna ca nu e al meu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari!Am scapat si eu...pot sa imi schimb numele de familie la casatorie :P

    RăspundețiȘtergere
  8. @Adina: mie trebuie sa-mi multumesti! Du-te pe calea ta, acum ai voie sa iei numele de familie al viitorului sot.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa va traiasca MAREEEEEEEEEE!:)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Stai. E cucalan sau cuculeț? Pe bune, nu te juca cu de astea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am lipsit si eu putin de pe-aici si aud vesti rele: blogul cu Zeu bun s-a prapadit, tu te-ai imbolnavit la vezica, frustrat ca berea nu se da compensat esti...
    Noroc cu Bobiță ăsta mic, care echilibreaza balanta :) Sa va bucurati - voi de el si el de voi!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alice: sa creasca, dar mai repejor ca-mi ies peri albi in cap in ritmul asta. O zi buna, Alice!
    @Securista: a fost greseala mea, daca iese scandal peste cativa ani cu feciorul o sa sterg comentariul.
    @Isis: frumos iti sade sa ne sperii asa! Si acum zici ca ai lipsit doar putin? Bine-ai revenit printre noi! Multam frumos de urari.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bravo! De acum vei duce sarcina mai usor :) Sanatate multaaaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anda: hmm, acum mi-am dat seama ca a trecut sarcina simpatica... E mai usor pt barbati!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pana la urma de ce a decedat al doilea blog ?Sau e secret?

    RăspundețiȘtergere
  16. @Adina: principalul motiv e ca n-am timp de el. Mai sunt si altele, de exemplu ca ma cam enerva. O luasem razna de tot cu subiectul (si predicatul)...

    RăspundețiȘtergere