sâmbătă, 9 iulie 2011

Corespondenţă din sanatoriu

- Bună, mă numesc Gabi Rotaru şi sunt blogărolic.
- Bună, Gabi! - au răspuns toţi în acelaşi timp.

Eram adunaţi cuminţi în cerc şi dom' doctor psihiatru preluă conducerea:
- Spune-ne Gabi, te rugăm, cum a început totul?
- Era o zi frumoasă de toamnă, tata era beat şi cânta la acordeon de fericire că s-a născut primul lui băiat. Am avut 3 kile 200 la naştere...

- Nu, nu, cum a început povestea asta cu blogul?
- Era lună plină afară şi nu puteam să dorm. Mă gândeam să-mi fac un blog cu o poză sexy pe zi din rezerva mea personală de pron, de preferinţă cu o femeie dezbrăcată pe care să o comentez cu aplaudacii. Blogosfera românească nu era încă pregătită să le accepte pe alea cu shemales. Şi ce-ar fi zis nevastă-mea? Aşa că am început să dau din casă...

- Bine, bine, dar când ţi-ai dat seama că eşti dependent?
- Era o dimineaţă friguroasă de vară şi eu plângeam cu dinţii încleştaţi de bruxism că îmi muriseră aplaudacii...

- Mulţumim, Gabi! Bine-ai venit printre noi, discutăm pe larg mai târziu. Următorul, vă rog...
- Bună, mă numesc nenea Efac. şi sunt blogărolic.

***

Acum sunt bine, mulţumesc de întrebare.
Aici e linişte, verdeaţă şi aer curat.

După primele două zile am scăpat de dependenţa fizică, îmi mai tremură puţin mâinile.
Bruxismul a mai trecut...

***

De dependenţa psihică nu am scăpat deloc, plâng în fiecare seară la culcare, sub cearşaf.
Acum am spart cabinetul directorului să pot posta ceva, cât de cât, noroc că boul nu-şi parolase calculatorul.

Norocul vostru, zic, să nu vă mai faceţi atâtea griji...
În rest, voi cum o mai duceţi?

9 comentarii:

  1. Eu astept meciul lui Bute. O sa-l bata pe Mendy cum se toaca şniţelele. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca nu e de glumit cu asta, chiar exista dependenta de net! Sunt sigura ca ai sa revii in forta si ai sa scrii din placere, nu pentru ca ai fi dependent.

    Ce facem noi? Alexandru creste, e smecher mare chiar daca are doar 3 luni si o saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca te lasa sambata acasa sa-ti rezolvi cealalta dependenta...
    Eu sunt bine,multumesc.Am fost la Purcica,sunt rosie ca racul,ma ustura pielea,da-s fericita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt Anda si sunt dependenta de placerea de a scrie pe blog!
    Am fost plecata trei zile din localitate, pe motive de taiat motz si am facut pauza fortata de blog. In timpul asta, tot ce vedeam se transforma, in mintea mea, intr-o posibila postare :)) Asa ca, m-am intors plina de idei!
    Te asteptam sa evadezi din sanatoriu si sa revii in forta pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am scapat de facultate!E mai bine acum:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Camasa sau halat?!
    In picioare, garantat, slapii cei roz.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt bine, mersi de intrebare...vad ca desi ai lipsit o perioada simtul umorului este tot la cote maxime, chiar mai mult decat maxime as putea zice! Dezintoxicare placuta la sanatoriu! Sa ne trimiti o vedere:) seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce miștooooo! Sper că ești la Socola, mai la deal de II bărbaț. Dar nu la fără clanță! Of, cum să-ți explic. Eh, lasă că e bine oriunde.
    În recreație poți face niște beat-uri la toacă. Vezi, să n-o mâzgâlești. Bine, nici n-ai mai avea unde. Dacă te plictisești, poți să mai treci din când în când pe la triaj. Ț dai seama că și acolo e plictiseală.
    Cu bine

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi pare rău că te-am adăugat abia acum în Blogroll, te-am adăugat într-un blogroll special pentru a-mi cere scuze, sub antet și pagini. Văd că nu mai sunt în blogroll-ul tău, dar sper că vei fi de acord să mă readaugi. o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere