marți, 28 iunie 2011

Premoniţie

Se făcea că îmbătrânisem puţin şi nici vara nu mai era ce-a fost.
Ploua mocăneşte de o săptămână, bătea vântul de-ţi îngheţa sufletul şi indicele de confort termic cobora vertiginos.

Cică eram deja realizat, aveam familie, casă, căţel şi serviciu.
Casa era plină de musafiri, dar nu era strop de băutură prin casă şi, în mod ciudat, nimeni nu simţea nevoia să bea sau să danseze.

***

Mama, săraca mamă, copilea roşiile în ploaie şi curăţa copacii de omizi.

Copiii se jucau de unii singuri prin casă şi urlau de n-o mai auzeam pe Esca (încă mai rezistă fata asta la Pro?).
Eram atât de obosit încât o lăsai tot pe nevastă-mea, borţoasă cum o ştiţi, să spele vasele în bucătărie.

Mă prostisem la bătrâneţe ca tata, aveam deja două bloguri, din care unul murise la naştere şi celălalt îl urma cu aplaudacii fugiţi în lume.
Singura mea satisfacţie era primul follower pe Twitter (ce-o mai fi şi asta?).

***

M-am trezit leoarcă de transpiraţie.
Eram din nou pe plaja de nudişti din Costineşti, singur pe cearşaf.

Mi-am clătit ochii cu o privire panoramică, mi-am aprins o ţigară şi am desfăcut mulţumit o doză de bere din lada frigorifică.
Viaţa e frumoasă, dragii mei!

Ne vedem diseară la discotecă...



16 comentarii:

  1. Dragul meu,nemultumitului i se ia darul,apropo de tati.Cu siguranta ar mai fi dorit sa-si traiasca mai mult chiar si viata asta de cacat...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: pai cine e nemultumit? Ne mai amintim si noi de alte vremuri...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai m-a sunat cel batran(e la tara,la mamica lui) si mi-a spus sa-ti transmit ca a murit Barabula,in floarea varstei, la 53 de ani.
    Se cuvine un episod comemorativ!

    Cu ocazia asta a aflat cu surprindere ca,cel cunoscut ca cel mai mare pierde vara din sat,are o fata de 30 ani doctorita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trist astazi.
    P.S. M-am uitat la prognoza meteo.
    Soarele apare luni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am cont pe Facebook facut recent. Twitter n-am incercat inca... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am trezit leoarcă de transpiraţie.
    Eram din nou pe plaja de nudişti din Costineşti, singur pe cearşaf.
    Un baietel discuta cu tatal sau:
    -Tati, uite ce nas are nenea!
    -Si piciorul e mare...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ela: D-zeu sa-l ierte! Vine si necrologul...
    @CCM1: nashpa cu vremea asta.
    @Cristi: inca nu m-am prins la ce foloseste Twitter-ul. Pare oricum mai simplu de intretinut decat FB, te anunt daca mai aflu ceva.
    @CCM: ce sa-ti fac daca-ti duci copilul la nudisti... Huo, obsedatule!
    @ADIST: adevarul istoric conteaza, era intradevar la 0.33 l.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca de obicei,CCM e cel mai tare! Ti-a aruncat perfect mingea la fileu.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ela: dar si eu am returnat perfect, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai asta am incercat sa spun in a doua propozitie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Coregrafia din videoclip e cam depasita :P

    RăspundețiȘtergere
  12. @Adina: draga, esti tanara... Asa se dansa pe vremea mea. Normal ca pare depasita acum!

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabi, unii p-afara canta prohodul retelelor de socializare. La noi, vad ca sunt la moda inca. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Suna-l pe cel batran. Are vesti de la inmormantare si asteapta nerabdator necrologul.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cristi: mie mi-e dor de Hi5, incepuse bine...
    @Ela: cu necrologul sa mai asteptam, lumea a inteles din articolul asta ca sunt cam deprimat. Nu e cazul sa-i dezinformam.

    RăspundețiȘtergere