miercuri, 1 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte - Crinul cu două perechi de c...aie

Stăteam anul trecut cu soţia la ţigară pe terasă şi, admirând noi îmbrăţişaţi crinul înflorit, am ajuns la concluzia că floarea simbolizează fertilitatea pentru că arată ca un falus în erecţie.

Anul ăsta am concluzionat că crinul nostru e cam nesimţit, cu toate că îi creşte un nou falus nu renunţă la ăla vechiul.
Cine se crede, vrea să-mi facă în ciudă?

Full frontal view - Admiraţi penajul, vă rog!

Mâine-poimâine mă trezesc că se dă la nevastă-mea!

Extreme close-up - În care tot nu se observă nimic.

Sau face vreo mişcare spre mine, cine ştie ce orientare sexuală o fi având.

Sideway view - Observaţi lungimea erectului!





P.S. Da, când am urcat pozele pe blog am obervat că e plin de praf.
Cică trebuie şters cu o cârpă înmuiată în bere.

M-am uitat la paharul de bere din mână, apoi la crin şi m-am decis să o las pe altădată.
Era ultimul pahar...

Sursă leapşă: Carmen.

18 comentarii:

  1. Obraznicul!Trebuie pus la punct,nergreșit!!!
    și rapid...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai grija sa n-o atinga pe nevasta-ta la tample!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Laurei! La multi ani si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: asa e, am de gand sa-l vand.
    @se-cret: deocamdata il las vreo 5 zile fara apa.
    @Ela: i-am zis nevestei sa nu se apropie de el.
    Multam de urari. La multi ani copiilor tai si copilului din tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai si actiunile? Ce actiuni iei dom'le, il lasi asa sa isi faca de cap?? Haa??

    RăspundețiȘtergere
  6. @Irina: cand atatia oameni te indeamna sa fii mai aspru, incepi sa intelegi gravitatea problemei. Bag furca in el cand ajung acasa!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate sa-l umezeasca Kaza?
    P.S. Iar a venit circul!

    RăspundețiȘtergere
  8. @CCM: il las pe Kaza doar daca bea bere inainte. Ai fost vreodata la circ?

    RăspundețiȘtergere
  9. ...doritor de frumos.
    Asta ai vrut sa spui?

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    Te salut, man!
    ... este pentru prima data cand aflu ca un crin este dotat cu falus! :))
    Multumesc de informatie. Mandrei mele nu-i voi permite niciodata, dar absolut niciodata sa aduca in casa un crin!
    :))
    Hai noroc!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Andrei: si eu care ma gandeam sa incerc sa-ti vand tie crinul. Shit, mai bine taceam din gura!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Gabi , te salut !
    Mare grijă frate la floarea superdotată , nici floare nu-i lăsa aproape ca nu se ştie ce va ieşi acolo . Acum stau şi mă gândesc dacă ai vrea vreodata să-i miroşi floarea , eee , nu vei avea surprize ?? Eu zic să-l dai sau s-apelezi la Ciomu că altfel se obrăzniceste .

    RăspundețiȘtergere
  13. Povestea crinului superdotat e interesantă. Dar urmaşii lui cum vor fi? Tot superdotaţi sau nişte anonimi nebăgaţi în seamă?

    RăspundețiȘtergere
  14. @SoriN: ca sa vezi ce nesimtit sunt... Cine stie ce violuri isi ia noaptea aia mica de langa el. Sa stii ca am intrebat cunoscatorii daca o pot face pe-a Ciomu si am primit raspuns negativ. Nu e bine sa te joci cu primejdia!
    @abbilbal: bine-ai venit pe ulita noastra. Sper sa-mi amintesc sa pun si poze cu progenitura crinului. A mostenit tupeul lui taica-su, dar i-am gasit deja stapan, scap rapid de el.

    RăspundețiȘtergere