vineri, 27 mai 2011

Hai

În faţa cancelariei, profa de engleză, Levarda - în jur de 40 de ani, totdeauna fardată, machiată şi aranjată, cu fustă scurtă peste genunchi - dădu nas în nas cu profu' de română, Vasile Drăgan - înalt, cu freză gen Beatles, mucalit peste măsură.

- Hi! - explodă Levarda exuberantă, cu un accent britanic perfect.
- Unde? - se opri Drăgan din mers.
- Hai, măi Vasile! Îţi spuneam "Bună" în engleză...

Asta se întâmpla prin 1998, e prima atestare documentară că englezismele începeau de pe atunci să invadeze limba română.

Apropo, tu cu cine faci banking?

16 comentarii:

  1. Cu profa de engleza:)) Numai bine Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alice: aha, deci va imprumutati una alteia bani. Nici geografia nu mai este ce-a fost, de exemplu eu nu mai tin minte cati metri are varful Moldoveanu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu Jean. :) De fapt in buletin il cheama Ionel. Tot timpul uit cand vine Sf. Ion. :)) Noroc ca imi atrag atentia niste oameni de bine. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: si pe fi'su il cheama Ion-Ion, pe nepotu'su Ion-Ion-Ion. Nu-i rau, sir Cristi-Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te salut, Gabi
    ... raspunsul meu la intrebare este: "cu chinezii"
    AndreiraduM

    RăspundețiȘtergere
  6. @Andrei: ai grija ca astia au dobanzi mari!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Eu îmi țin banii la ciorap, că n-am încredere.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iulia: Unde anume stai in Galati? Am devenit brusc interesat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu tine,din doua in doua saptamani.Apropo,daca n-ati binevoit sa urcati ieri pe la mine, s-ar putea sa nu mai pupati milionul pana pe 10 iunie.Robert si-a rupt adidasii!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ela: daca e obraznic sa umble cu adidasii rupti... Poate ii da nanu-su bani de adidasi, daca tot sta pe un munte de bani! Numai sa-mi iau eu milionul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai raspuns cam greu, asa ca ma pregateam sa te intreb daca ai ramas fara cuvinte sau macar cu gura cascata.Treaca de la mine,fac un efort si ti-i inapoiez in weekend.Adidasii promisi raman pt. ziua lui,ca acusi avem bairam pt. 7 ani.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ela: multi ani inainte, sa fie sanatos! Bairamul e la Restaurant Casa Rotaru?

    RăspundețiȘtergere
  13. Evident.Esti si tu invitat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Zicea o profa universitara ca "banking" nu exista in engleza. Eu l-am gasit pe net.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici eu nu stiu..ca sunt de IStorie:)) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Adina: profele astea predau engleza de acum 50 de ani... Mai au si aia neologisme.
    @Alice: si eu de ce aveam impresia ca esti cu geografia? Damn... Scuze.

    RăspundețiȘtergere