marți, 12 aprilie 2011

Scrisoare deschisă

Stimaţi aplaudaci,

Vine o vreme în viaţa fiecărui blogger când se uită la formularul de postare ca viţelul la poartă nouă.
Cum se întâmplă de obicei în lumea lui Murphy, lipsa de inspiraţie te trânteşte exact la ore de maximă audienţă.

Nu ştiu de la ce v-aţi luat, dar marţea staţi cu ochii pe mine ca pe butelie.
Creşte traficul, măi tată, de parcă aş fi descoperit sensul vieţii, gaura din covrig şi noua teorie a relativităţii.

Secretul unui blog bine făcut e ca postacul să fie măcinat de probleme esenţiale, să-l chinuie în aşa hal deviaţiile de personalitate încât să simtă nevoia imperioasă de a fi adulat de masele largi.
Ori, eu acum sunt foarte relaxat şi am o stare de spirit excelentă.

Cum dracu' să mai scrii ceva în condiţiile astea?

Vă rog să consideraţi că acest articol este loc de dat cu capu' (în gură), daţi tot ce aveţi mai rău în voi astăzi, descărcaţi-vă toată ura şi frustrările acumulate în voi.
Băgaţi toate comentariile cu P, cu U, cu L şi cu A, amintiţi-mi cât de penibil am fost în viaţa asta sau cât de naşpet am putut scrie pe blog.

Deci, să curgă şpiţurile în tibie şi genunchii între picioare...

Cu stimă şi respect,
Gabi Rotaru

P.S. Să ştiţi că nu accept să mă menajeze nici un blogger ce trece în vizită pe la mine.

Stau cu ochii pe statistici toată ziua şi mă răzbun crunt dacă mă cruţaţi.

P.P.S. O recompensă regească îl aşteaptă pe fericitul posesor al comentariului ce nu mă va lăsa să dorm la noapte.

Sper din toată inima că...
[Urmează conţinut explicit]

31 de comentarii:

  1. N-am mai spus vorbe grele din copilărie, futu-i!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vania: cand Vania da tonul, soarele rasare pe strada mea!
    @CCM: esti primul candidat la cosmarul de la miezul noptii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce "true" Gabi ! Ma lasi sa am grija de Laura, sa nu am timp sa scriu pe blog, iar tu sa stai ca boieru' la servici si scrii ce-ti trece prin bibilica, mama masii de treaba !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rares: frumos spus, dar comentariul tau ma bucura, nu ma intristeaza. Te iert de data asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Muuu...N-am nici eu inspiratie...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de ochi indreptat(i) spre tine!
    Aplaudacii te chinuie rau. Cand simti ca nu mai poti striga: Stop comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabi, apropo de spituri...Jucam fotbal cu o vecina pe jumatate unguroaica si ne dadea la gioale de ne invinetea picioarele, si alta nu! Ne-a invatat in copilarie si cuvinte deocheate in ungureste, dar nu le spun aici ca te amendeaza C.N.A.-ul! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Aşa se întâmplă logic, plecăm şi sosim undeva. Plecăm pentru o clipă, pentru un ceas, pentru o viaţă, poate nu trebuia să plecăm, dar problema nu-i asta, ci faptul că sosim undeva, totdeauna sosim undeva, poate nu sosim la timp, nu sosim unde trebuie, nu sosim unde-am vrut, dar sosim undeva şi câtă vreme sosim undeva totul e logic.
    Chiar dacă logica şi fericirea sunt lucruri total diferite, totuşi am plecat şi am sosit undeva; am greşit drumul, dar am sosit undeva, dar când nu mai sosim nicăieri totul devine ilogic. Spre ce ne ducem dacă nu sosim nicăieri? (Lecţie inutilă de logică - Octavian Paler)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ela: aveam mai multe sperante la tine!
    @CCM: asta e intradevar o lovitura sub centura. Esti cel mai bun pana acum.
    @Cristi: ai timp pana diseara sa ma injuri. Daca nu, vine mintenas razbunarea mea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabi, 1 minut măcar sper că te-am pus pe gânduri :D! Să ai o zi plăcută fără prea multe motive de stres ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dana: mai frumoasa injuratura nu se putea. Cand nu inteleg nimic din ce-mi spune cineva, eu presupun intotdeauna ca ma injura.

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) şi eu care speram la un loc printre candidaţii serioşi la concursul: coşmarul lui Gabi sub soarele de la miezul nopţii!! Ehh ... mă mai gândesc şi poate revin!

    P.S.: nu te-am înjurat, dar ... cu plăcere!

    P.P.S.: naaa, nu ai spus "mulţumesc"! Nu mai şterg acum :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dana: uite, iti multumesc acum. Injuratura finuta, dar face toti banii...

    RăspundețiȘtergere
  14. Cei patru aplaudaci erau trei,...

    RăspundețiȘtergere
  15. @CCM: buna si asta. Cine imi numara aplaudacii, mai bine mi-ar numara ouale.

    RăspundețiȘtergere
  16. Gabi, îţi dau contul? Pe când plata acelor mulţi, dar mai ales toţi banii? :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. A mai vrut unul sa i se numere ouale si sare si acum pe calcaie.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Dana: a zis cineva ceva de bani? Recompensa regeasca e in natura!
    @CCM: sa-i fie tarana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  19. Poveste pescareasca(ultima)
    Doi pescari seriosi si un sofer(braconier sub acoperire) au mers, intr-o duminica calduroasa de toamna, la o balta langa oras.
    Meseriasii au platit taxa la administratorul baltii, talharul nu.
    Chiar daca se afla in ilegalitate, smecheranul s-a apucat de pescuit.
    Noroc cu vigilenta paznicului.
    A urmat un dialog spumos intre cei doi.
    -Oooiii, da eu ti credem om serios pi tini!Da-ni triizaci di lei(30 ron)rapidi!
    -Ma scuzati domnule! Am gresit!Recunosc si regret!

    RăspundețiȘtergere
  20. @CCM: pacat ca ai terminat atat de repede. Na, ai si tu o varsta de-acuma!

    RăspundețiȘtergere
  21. Secretul unui blog "bine facut" e ala cu ochi ın lacrimi antibasist,draga Gabi:)))

    RăspundețiȘtergere
  22. @Artistic Communism: deci te lauzi ca numai blogul tau e bine facut. O iau ca o injuratura, ai trecut clasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Te-ai scrantit la nervii capului, tu incerci sa faci lumea sa te injure ca sa-ti mai scada mandria de blogger citit in draci de toti? Iaca ca nu-ti iese! N-am ce sa-ti reprosez, scrii atat de frumos si de bune si de rele incat n-as vrea sa folosesc cuvinte licentioase la adresa ta! Na! Mai dormi la noapte de remuscare ca nu te-am injurat la comanda!

    RăspundețiȘtergere
  24. Gabi Rotaru nu fi suparat ca nu prea te-am injurat!
    P.S.In viata poti sa ai si esecuri, poti sa ai si succesuri.

    RăspundețiȘtergere
  25. Traficantuleee! Am vazut eu intr-un loc ca ai pomenit de niste rasaduri cu marijuana la tine in curte!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Alice: multam de complimente, eu ma bucur si cand ma injuri ca nu ma injuri.
    @CCM: ce sa-i faci, n-ai cu cine sa imparti o injuratura!
    @Cristi: asa mai vii de-acasa!
    @Isis: in sfarsit o injuratura din inima! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  27. Esti idolul meu, pot sa te ating?
    bip,bip

    RăspundețiȘtergere
  28. @Anonim: sa completez eu bipurile pentru necunoscatori:
    - Bineînţeles.
    - Dă-te, bă, în poala mea!

    RăspundețiȘtergere