joi, 7 aprilie 2011

M-am îmbogăţit!

Mulţumesc aplaudacului care a dat cu clicku'!








La mai mare, dar să nu exageraţi că-mi suspendă ăştia contul Adsense.
Un click pe zi e de ajuns...

Şi trei cenţi contează în clasament.

20 de comentarii:

  1. Felicitari!Trebuie sa faci cinste.Ne vedem in weekend.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo! Sărbătoreşti cu o iluzie, chiar să nu-ţi vină să crezi ochilor? ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ela: acum ca imi permit, nu e nici o problema.
    @Dana: bine-ai venit pe ulita noastra. Cum poti sa spui ca e iluzie? Sunt ditamai 3 centii in cont.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa Gabi! Asa se face! Se aduna cent cu cent! Dar la 3729 de afisari de pagina, 3 centi...E bataie de joc!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristi: e bine ca ti-i da si nu ti-i ia din buzunar!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Gabi, dar la atatea afisari mi se pare ridicola suma! :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc, bine v-am găsit :)! Eu doar te invitam la o iluzie, atât de mult apreciată de ochii tăi ... sau te ţii de cuvânt şi nu te mai păcălesc? :))

    De importanţa celor ditamai 3 cenţi, "care este ei 3", nu puteam să mă ating! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cristi: pretul e in functie de rata clickuri/afisari.
    @Dana: azi am ramas fffff in urma cu vizitatul vecinilor de blogroll, sper sa recuperez. Norocul tau e ca nu ma tin niciodata de cuvant, multam de invitatie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo tzie, tzi-ai scos bani de bere filtrata:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Artistic Communism: fac cinste c-o bere la tot satul de banii astia. Nemteasca, fara alcool. Nu stiu cati doritori o sa fie, dar nu mai conteaza...

    RăspundețiȘtergere
  11. OK! Mai e putzin şi se deschide sezonul turistic şi vin la Romanica mea draga:))
    Nu uit!:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Poate pana la anu' faci un dolar.Multe succesuri!:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Lasa-te de prostii! Nu se merita sa faci reclama pentru astia nicio zi!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am renuntat de mult la Adsense....parca mergeam in urma mortului!

    RăspundețiȘtergere
  15. "M-am imbogatit!":
    Cei care au foarte multi bani se bucura si la ultimul cent.
    Sa-ti fie rusine Gabi Rotaru!
    PS: Mai bine ai dona cei trei centi unui adapost...

    "Sergey Bubka":
    Se spune ca ar fi avut prajina masluita.
    Cine stie!?!
    PS: Despre Nadia ...?

    "Barabula:"
    Barabula pentru noi este Terente doi! Mandria satului.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Artistic Communism: lasa un ravas cand ajungi prin Iasi.
    @Adina: un dolar pana la anu', un milion pana in 2013!
    @Anda: mai stau pana vin bastanii sa ma plateasca.
    @Alice: in general eu ma misc mai incet ca mortu'
    @CCM: ti-a fost lene sa scrii pe fiecare articol, nu? Amd e gand sa donez tot ce castig peste un milion de dolari anu' asta. Vine si Nadia pe la noi acusi! Am auzit si eu ca Barabula era foarte dotat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Inca 4,97 si-ti ajung de un pachet de tigari. Personal dau un click sa-ti trebuiasca doar 4,96.
    Aaaa..si inca ceva ! Nu incuraja clickul pe reclame, sa nu ramai de tot fara cont. Iti spun asta din propria experienta

    RăspundețiȘtergere
  18. am un prieten care are un site in franceza si la 300 de unici pe zi primeste cate 2 euro...eu nu inteleg cum ca eu am intre 150 si 200 de unici si am primit maxim 8 centi pe zi,adica 2-3 click-uri...cred ca strainii dau mai mult click pe reclama

    RăspundețiȘtergere
  19. @Alice: daca nici tu, cine sa ma mai creada?
    @Rares: s-a facut 5 dolari pachetul? Damn!
    @Mihai: cand ajung la 2 euro dau bairam.

    RăspundețiȘtergere