marți, 29 martie 2011

Blesteme de suflet

Îmi doresc ca lumea să nu mă mai admire atât de mult.

Da, spune lumea că sunt frumos, deştept şi arăt chiar foarte bine.
La fel e şi Oana şi la ce i-a folosit? - că a lăsat-o Pepe după ce s-a culcat cu Tudy şi-a rămas însărcinată cu el, curva dracului!

Nu de puţine ori am fost acuzat pe nedrept că aş ademeni pe stradă babele bete de peste 80 de ani.
Eu de unde găsesc un dobitoc ca Vanghelie să plângă de mila mea şi, apropo, cine-i Parlamentul ăsta European de ne dă nouă lecţii de morală politică, un mare căcat cu ochi?

Sunt un şef minunat, merg la masă cu mâna mea dreaptă şi discut despre orice cu mâna mea stângă.
La ce bun dacă nu pot trage foloase necuvenite ca Petcu, sta-i-ar Sanitasu' în gat!

Sunt un tată perfect, o ţin pe fiică-mea în buţe vreo trei ore pe zi.
Ce legătură are profilul meu psihologic, a zis cineva că doar cei sănătoşi la cap-ca-Moni-ca pot să crească copii? - 'tu-i diazepamul mă-sii!

Acum mă plac toţi colegii de blogosferă din blogroll, sunt minunat, pupici peste pupici, "mergi tot aşa" şi aşa mai departe.
Să-i văd eu după ce apar dezvăluirile din Vicki–Lilick’s, cum o să se mai dezică ei de mine la fel ca Gândul de Bogdan Chirieac, băga-şi-ar aranjamentele lui de culise undeva!

Asta e!
Admiraţia nu ţine de devotament, aşa cum nici echipa lui Răzvan Lucescu nu ţine de patriotism, pupa-i-aş franţuzoaica lui de norocoasă ce e...

P.S. Poate vă întrebaţi ce m-a apucat.
Nimic, vreau doar să testez teoria PRO TV-ului că ştirile de la ora 19 tre' să conţină mai mult Oana Iri (era să-l uit) decât Severin.

Să vedem cu ce mă găseşte lumea pe Google zilele astea.

14 comentarii:

  1. Gabi, n-are nimic! E bine! Da-i inainte cu tupeu! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: ca pe vremea impuscatului, tot inainte, vrednici pionieri!

    RăspundețiȘtergere
  3. O,da!Imi era dor sa mai citesc cat esti de frumos ,destept si sexi!
    Am impresia ca autoironia asta ascunde de fapt o f. buna parere despre propria persoana!Si aici semeni cu taticul tau!
    P.S.Nu mi-o lua in nume de rau,esti simpatic si ma amuzi.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    Nu am gasit blesteme, ci doar o gramda de injuraturi elevate!
    :))
    Curva dracului de Oana e gata sa faca "copil din flori", gandind ca-l va zbarnai mustele mai bine decat o zbarnaie pe ea!

    Un Vanghelie dobitoc gasesti la orice colt de parlament autohton, dar tre' sa fii Zeus sau cel putin un boc cu ochi!
    :))

    Asa se-ntampla cand imparti totul intre cele doua maini, atat de diferite. Hotaraste-te, doua drepte sau doua stangi!
    Niciodata in opozitie...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela: se pare ca iti era dor de mine, in general. Cateodata si mie imi e dor de mine!
    @Andrei Radu: deci Oana o sa toarne un copil de cacat. Eu n-am acces la parlamentul autohton sa gasesc asemenea oameni de valoare. Hmm, iti dai seama ce-as putea face cu 2 maini drepte?

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabi, unii zic ca Oana de fapt nu e insarcinata!!! Ea sustine chestia asta ca sa-l sicaneze pe Pepe Rromano! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur se vor da cautari in disperare pe Google pentru "diazepamul ma-sii"! Asa te vei face cu sute de noi vizitatori! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cristi: pai eu zic ca pe Pepe il doare la basca acum. Iti dai seama ce sicanat e Tudy acum?
    @Anda: exact asta voiam, vizitatori cu probleme psihice. Iti dai seama ca aia dau click-uri la greu pe reclame?

    RăspundețiȘtergere
  9. CCM(actual CC...)29 martie 2011 la 19:18

    Nu e rau.
    Gustos ghiveciul.Parca-i lipseste ceva.Cred ca putin sange iar fi trebuit.
    Cam obositor.
    P.S. Ca la Pro TV.

    RăspundețiȘtergere
  10. E afectat si Pepe. A stat azi la politie 2 ore sa dea declaratii despre lucrurile pe care i le-a furat Oana.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pt. Tudy e cel mai nasol, oricum...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce tare postare ai scris azi!M-am amuzat tare!Ai haz!

    RăspundețiȘtergere
  13. @CCM: daca ti-e pofta de sange, uita-te la Pro TV. Parca antenele aveau obositor.
    @Cristi: saracul Pepe, cica Oana i-a furat 35.000 de Euro. Erau pentru Tudy.
    @Alice: multam de aprecieri, lumea zice ca postarea e cam plictisitoare. Maine pun una cu
    poze de colorat.

    RăspundețiȘtergere