joi, 10 februarie 2011

Pe mal, Mona mulge vaca...

... În lac se vede invers.

Cu ajutorul echipamentelor de ultimă generaţie bazate pe tehnologia 3G, prezentăm din nou opinia oamenilor obişnuiţi despre criza din România, direct din mijloacele de transport în comun.

Moş Ion vs. nepotul său:
- Ţi-ai luat bilet cu o singură călătorie, ai?
- Da, aveam nişte mărunţiş prin buzunare.
- Azi şi mâine mai ai bani. Poimâine vii la mine să-mi ceri ţigări.
- Dar tu de unde ai, moş Ioane?
- Eu? Eu am întruna. Mulg vaca în fiecare seară!

4 comentarii:

  1. O adevarata sursa de inspiratie in maxi-taxi!Ai noroc de sotie ca nu-ti da masina.Si spune-i si lu` Chelu sa nu mai faca bascalie de tine pe tema asta ca muza te paraseste cand esti concentrat la trafic.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: eu sunt un norocos si Chelu e invidios.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=vNvKbgicv6o&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bogdana: pana si pe Gigi l-a afectat criza.

    RăspundețiȘtergere