sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Triişor

Tata m-a poreclit "Triişor" după ce am luat nota 3 la Compunere pentru că nu mi-am făcut tema.

M-am gândit să mă revanşez faţă de doamna învăţătoare Rusu.
Mai jos aveţi tema pentru acasă, vă rog frumos să mă iertaţi.

Iarna

[Personificare] Iarna s-a întors în satul nostru.
Iar n-am bani de cauciucuri de iarnă sau de facturile la gaz.



[Metaforă] Un covor de zăpadă s-a aşezat peste tot.
N-am nici un chef să dau jos zăpada de pe trotuare. Oricum n-am făcut asta niciodată de când m-am mutat la casă pe pământ.

[Epitet] Copiii caută bocănceii prăfuiţi în pod.
Bocancii pe care mi i-am luat acum 4 ani sunt cu o jumătate de număr mai mici, deja am probleme cu unghiile degetelor mari de la picioare.

[Comparaţie] Uliţa s-a umplut de copii cu săniuţe. E ca în curtea scolii, în pauza mare.
Stratul de glod nu a îngheţat încă, săniile nu alunecă deloc prin mâzga amestecată cu zăpadă. 

[Antiteză] Frigul de afară şi căldura din inimile copiilor însufleţesc atmosfera.
Senzaţia extremă a drumului zilnic spre serviciu, înotul prin zăpadă, transpiraţia şi tricoul care tot iese din pantaloni la spate mă scot din sărite.

[Inversiune] Ce bine ne-am simţit în minunatul anotimp de iarnă!
Of, bine că am scăpat!

6 comentarii:

  1. Cumpara-ti o pereche de colanti si nu o sa mai ai probleme cu tricoul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina: Am deja colanti, dar ii folosesc numai de la -10 grade in jos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stim.Nu ai bani pt. cauciucuri de iarna."Muntele de bani"il investesti in:nunti,botezuri,cumatrii,cina pt. prieteni din fiecare weekend,gratarele din serile de vara,etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela: Deci acolo se ducea muntele meu de bani...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: m-ai facut sa caut pe goagal. Intri aici pe riscul tau (NSFW, 18+): http://www.compari.ro/tanga-barbat-c4141/body-de-piele-barbatesc-p44837614/

    RăspundețiȘtergere