luni, 24 ianuarie 2011

De ziua marii uniri mici...

... România este mai scindată ca oricând, conform barometrului mijloacelor de transport în comun.

Pensionar vs. pensionar:
- Măcar Iliescu ne-a dat pensii.
- Dumnezeii mamii lui de criminal!

Soţ vs. soţie:
- N-ai fost în viaţa ta în stare de ceva.
- Taci, fa, odată!
- Să-i dai lui mă-ta cu cotul în gură!
- Mami, mami, când coborâm?

Vatman vs. cetăţean dezorientat:
- Aici e piaţa de la Hală?
- Era la staţia anterioară, aici e piaţa Chirilă.
O cetaţeană bine intenţionată din capătul vagonului:
- Domnu' vatman, domnu' vatman, opriţi să coboare domnul la piaţă!
Nici o reacţie...

4 comentarii:

  1. Sa stii ca noi suntem o familie fericita.Exceptia care confirma regula.In timp ce eu ma chinui sa tastez cu o mana comentarii pe blogul tau,sotul meu doarme cu o perna pe fata si cu Dragos pe picioare.Din 2 in 2 minute copilul tresare,iar Alex vigilent(prin somn)il zguduie de citeva ori confirmandu-i ca tat-su e la datorie.Nu am putut sa ma abtin si in loc sa preiau copilul le-am facut o poza.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: Traiasca Romania dodoloata! Si Dragos cel dodolot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place de tine.Raspunzi imediat.Ia totusi aminte la vorba lui socru-miu:"tata,ochiu si serviciu".Asta doar in cazul in care nu cumva te plateste firma si pt. blog.










    '

    RăspundețiȘtergere