luni, 24 ianuarie 2011

Săritul pârleazului la vecini

Legat de vecinii de blogosferă listaţi în dreapta...

Dacă eu fac eforturi supraomeneşti să-i citesc foarte atent şi să bag comentarii pe blogurile lor, mi se pare că ar fi politicos să îmi returneze favoarea.
Nu mă încălzeşte cu nimic faptul că răspund frumos la comentariile mele pe blogurile lor.
Măcar să fi făcut o comparaţie între comentariile de genul "Si mie mi s-a întâmplat asta" şi notele mele la obiect şi pline de subtilităţi.
După două săptămâni de tras la galere şi de lupte la baionetă, concluzia pe care o trag e că nu îi interesez.

Nu ar fi o problemă, ideea e că nici pe mine nu mă fascinează vreunul dintre ei.
Adică, aş putea să trăiesc şi fără ei, m-am descurcat destul de bine până la vârsta asta.


Chestii amuzante se găsesc şi la alţii, plus că primesc iutuburi în fiecare zi la serviciu.
Că le mai dispare laptele din frigider la serviciu sau că este ziua de naştere a unei "o prietenă" fără poze e destul de naşpa doar pentru ei.
Incercările de versificare pe bloguri "premium" m-au convins că aş putea ajunge în Top 5 Bloggeri Poeţi.
Nu le port pică dacă la unii dintre ei mi-am fracturat creierul între figuri de stil şi dezacorduri, chiar dacă am avut nevoie apoi de îngrijiri de specialitate în crâşmă.
Inflamările puerile legate de subiectele arzătoare ale zilei mi se par neinteresante pentru ca sunt tratate mult mai bine în "Gândul", de către CTP.
Zoso sau Eftimie scriu mai bine despre cât de porc a fost Adrian Păunescu sau despre cât de tupeist este WC Tudor.
Trec peste diferenţa de vârstă, nu mă deranjează că sunt studenţi dacă îmi transmit puţin din tinereţea lor.
Ei bine, nici măcar atât!

Lumea asta a bloggerilor de la jumătatea clasamentului e foarte ciudată.
Ca să te menţii in top, trebuie să fii accesat şi comentat.
Ca să fii comentat, nu te poţi baza decât pe prietenii apropiaţi şi pe ceilalţi bloggeri.
Deci, trebuie să comentezi şi tu, la rândul tău, cam peste tot.
Când te bucuri că mai agăţi vizitatori din afară, atraşi de vreo postare reuşită, aceştia nu prea îţi comentează.
Cei mici, mici (ca mine), se agaţă de gâtul bloggerilor premium (~500 in ZeList), care la rândul lor comentează la cei din Top 100.

Un lucru ştiu sigur, în afară de ăla cu 127, am dat doar peste băieţi mişto şi cu principii, pentru care furăciunile reprezintă cea mai joasă formă de depravare blogosferică.

Deocamdată am micşorat lista la minimum, acum include doar bloguri ce mă interesează: am găsit un blogger foarte bun, o bloggeriţă simpatică şi unul la care am o ambiţie personală să-i pătrund adânc blogroll-ul.

Lista e în continuare deschisă pentru cei ce au chef să mă urmărească de acum înainte.

P.S. Am primit reclamaţii că scriu postări prea scurte. Pun pariu că v-ar lua plictisul dacă le lungesc!

11 comentarii:

  1. Aha!, acum am inteles de ce tot imi lasai comentarii pe blog. Mai, ce sa zic? Ce ti-am mai zis? Scrii ca sa fii comentat sau ca sa impartasesti cu altii ce-ti mai tuna? Plus ca (ti-o zic din experienta), sunt foarte multi care citesc bloguri si nu comenteaza din diferite motive (da, codurile alea de apar inainte de a posta un comment pot fi un motiv :D). Deci asta cu ZeListul mi se pare cea mai irelevanta chestie... asta in cazul in care nu cumva te hranesti cu faima (a se citi: un numar cit mai mare de reactii la postari).

    RăspundețiȘtergere
  2. Si am uitat... chiar in seara asta ma gindeam ca postarile mele au devenit tot mai scurte in timp. Ai dreptate insa, cele lungi plictisesc iar cititorii au tendinta ori sa citeasca printre rinduri ori sa sara direct la final. Implicit sa inteleaga o laie din ce ai vrut tu sa zici. Deci... keep it short :D!

    RăspundețiȘtergere
  3. Presimt ca blogroll-ul meu vrei sa-l "penetrezi" :)). O sa observi ca foarte putini din bloggeri care se considera "mari" se deranjeaza sa lase un comment. De fapt, foarte putini se deranjeaza sa-ti intre macar pe blog ...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Silvia: eu incerc din rasputeri sa nu fiu ipocrit. Scriu sa fiu comentat, vreau sa impartasesc si altora ce-mi tuna, dar ma intereseaza si Zelistul (deocamdata). Cred ca oricine s-a apucat de meseria asta serveste la desert putina faima...
    Cum spuneam, in general cei agatati din afara nu o sa comenteze niciodata. Dar te urmaresc in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dani: era doar o figura de stil, sper ca nu mi-ai luat-o in nume de rau. De asta spuneam ca e o lume ciudata: cei mici comenteaza la premium, premium comenteaza la top 100. Ideea e ca un blogger ce se considera mare comenteaza o singura data de incurajare, dupa care urmareste progresul din cand in cand. Asta daca nu cumva reusesti sa-l sochezi cu vreun comentariu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci sper să nu rămîi niciodată fără comentarii. Nu de alta dar nu vrem să-i semnezi blogului certificatul de deces!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Silvia: niciodata nu se va intampla asta. Chiar daca te mariti tu (prin absurd) si te lasi de blog, ramane Adina pe metereze.

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am mai liniştit. Nu că aş fi în pericol de măritiş dar poate pînă la urmă emigrez pe vreo undeva şi atunci chiar mă las de blog. De fapt... nu, atunci va trebui să mă laud că-mi strîng bani de termopane. Tot un drac!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Silvia: eram putin ingrijorat ca nu vrei sa te mariti. Acum ma anunti ca vrei sa emigrezi...

    RăspundețiȘtergere
  10. Observ ca aceste comentarii pe care le primesti devin din ce in ce mai intelectuale, si mai avansate, atunci de aici reiese ca ai trecut deja la nivelul urmator.
    Pabova.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Pabova: mersi ca ai observat. M-am ajuns si eu.

    RăspundețiȘtergere