luni, 24 ianuarie 2011

În topul blogosferei

M-am băgat şi eu în seamă în topul blogurilor.
După un new entry fabulos, direct pe poziţia 30.747 dintr-un număr total de 60.191 bloguri, am reuşit cea mai mare ascensiune din istoria topului, până pe poziţia 9.932.
ZeList ne anunţă foarte clar că sunt numai 8.710 bloguri active, dar asta nu îmi ştirbeşte cu nimic din mândrie.

Blogul meu n-o fi prea activ, însă e destul de nărăvaş.

Cum vă anunţam, voi fi principala muză pentru viitoarele şlagăre ale anului 2021, adevărate ofrande de flori depuse la picioarele mele.
Planul de bătaie arată cam aşa:

  • 2013 - Primul loc în ZeTop
  • 2015 - Primul milion de Euro făcut din blog
  • 2019 - Primul candidat independent ce câştigă alegerile prezidenţiale
  • 2020 - Primul laureat al premiului Nobel, atât pentru pace câşi pentru literatură
ZeTop, here I come!

10 comentarii:

  1. Sansa ta se numeste Sfarsitul Lumii.Poate fi in 2012.

    RăspundețiȘtergere
  2. @CCM: Dupa Silvia, cica am scapat de sfarsitul lumii in 2012: http://dpmtl.blogspot.com/2011/01/am-ramas-fara-sfirsitul-lumii.html
    Ai dreptate, asta daca vine sfarsitul lumii pe jumatate si raman singurul blogger din Romania. Si aia de la ZeList trebuie sa supravietuiasca.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce alegeri se fac wai in 2019?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim: Cica se fac alegeri prezidentiale din 5 in 5 ani. Ultimele au avut loc in 2009. M-am interesat pe goagal inainte sa pun anul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti urez bafta!Sper ca nu vei uita de rudele sarace.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: incep sa impart numai dupa primul milion, in 2015. Am zis!

    RăspundețiȘtergere