duminică, 16 ianuarie 2011

Pentru bani, desigur

[Această postare este o reclamă mascată subtil, continuarea lecturii reprezintă acceptul dumneavoastră].
  • Nurofen pentru copii combinat cu Panadol Baby şi Paracetamol supozitoare sugari: 31 RON
  • Vigantol luat o dată cu Sinupret şi cu Aerius: 65 RON
  • Rinofaringită şi febră 39,4°C, plus o noapte nedormită: de nepreţuit.
Pentru toate celelalte, există MasterCard.

P.S. Banii vor fi viraţi în contul EUR RO29RZBR000006000321XXXX. 
Pentru informaţii suplimentare, sunaţi la 0745 778 XXX.

6 comentarii:

  1. În cazul nostru se rezolvă mai rapid (şi mai ieftin), cu un rachiu, două. Copiii însă... of!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Silvia: Am incercat si cu fiica-mea acelasi tratament dar innebuneste la bautura si sparge tot prin casa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Medicamenteeeeee!!!!!! 2 lei kilu'(second-hand)
    @silvia si copii trag cate un rachiu pe ascuns...ca deja la 2 se prind parintii

    RăspundețiȘtergere
  4. :))

    Offtopic: codul ăla al tău de la comentarii e mult mai enervat decît fereastra mea de face pop-up. Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Silvia: Dar ai vazut ce caractere frumoase are codul?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adrian: Iar mi-am amintit de Vadim, traiasca Huidu.

    RăspundețiȘtergere