miercuri, 15 decembrie 2010

Sistem de siguranţă pentru motociclişti

Mi-aş fi dorit ca motociclistul pe care l-am buşit să fi avut casca minune:



Iutub primit de la Edi.

In continuare, vă prezint şi schiţa accidentului în momentul producerii impactului dintre maşina mea şi motocicleta Honda, ultimul răcnet:




Unul dintre cele mai fericite momente din viaţa mea a survenit atunci când, după momentul de panică totală în care Honda a alunecat sub maşina mea, motociclistul s-a ridicat şi a început să mă înjure.
Era teafăr!
Cuvintele ce ieşeau din gura lui mi s-au părut mai dulci decât alintul iubitei în ceas de seară.

P.S. Mamelor Şoferilor din lumea-ntreagă, eu vă dau un singur sfat. Dacă poliţaiul vă ia permisul pentru 60 de zile la neacordare de prioritate, prezentaţi-vă în 30 de zile la examenul de reducere a pedepsei. Altfel, veţi sta ca şi mine pe margine timp de 90 de zile.

3 comentarii:

  1. Nice advice, but hope you won't get to use it yourself, 'cause...fara sa cobesc, in Codul Rutier Art 221. (1) d) se mentioneaza ca nu se acorda reducerea perioadei de suspendare daca "in ultimii 2 ani de la data constatarii contraventiei pentru care se aplica sanctiunea
    contraventionala complementara a mai avut suspendata exercitarea dreptului de a conduce autovehicule".

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tata lor: Puschea-ti pe limba. Mda, nenea politistul ma intrebase daca am mai avut permisul suspendat inainte sa-mi zica de examen.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca nu e nimic,important e ca s-a ridicat si a avut puterea sa te injure.
    Pabova

    RăspundețiȘtergere