joi, 2 decembrie 2010

Noi în anul 2000

Eram la mare şi litoralul comunist părea raiul pe pământ. Doar acolo găseai piersici, Pepsi Cola, banane, portocale, vată de zahar şi multe altele.
- Tati, tati, vreau şi eu brânza topită!
- Dar ai deja brânză de oaie în punga aia.
- Dar brânza topită este mai bună. Te rog...
- Nu-i adevărat, brânza de oaie conţine mult mai multe vitamine.
De fapt, bugetul de profesor nu îi permitea asemenea lux.
După primul salariu, am mâncat branză topită în fiecare zi timp de trei ani.

Şi pentru cei de vârsta mea, un hit care nu va muri niciodată:


3 comentarii:

  1. Traumele copilariei,care bantuie pe fiecare:))Daca ai vrut branza topita:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu un fix. Mama nu cumpara niciodata suc,tot din aceleasi considerente: "nu e sanatos".

    RăspundețiȘtergere
  3. Tatal tau avea dreptate,branza de oaie este mult mai sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere