miercuri, 29 decembrie 2010

La anul şi la mulţi ani!

Fratii Paun - Sarba de la Slobozia
 

Pentru tinerii ce nu sunt interesaţi să facă bani din urături, sugerez următoarele stihuri din popor:

[Urmează conţinut explicit]
N-am venit să-ţi ur fereastra,
Am venit să-ţi fut nevasta.
Da-ţi-vă lângă perdele
Să vedeţi sculele mele.
Dă-te aproape lângă geam
Să-ţi arăt ce sculă am.

Moş Vasile, să-mi dai fata,
Că de nu-ţi aprind poiata.
Măi băiete, eu ţi-aş da-o,
Dar mă tem că mi-ai strica-o.
Mos Vasile, nu te teme,
Că eu dorm fără izmene.

Fusta babii, usturoi,
Si-o sticlă de vin altoi,
Ia mai strigaţi o dată, măi,
Hăi, hăi!

La ureche trei bidoane,
Ia mai rage, măi Ioane.
La ureche flori uscate,
Ia mai rageţi, guri uscate,
Hăi, hăi!

Pe la uşi, pe la fereştri,
De unde, pula mea, eşti?
Cu această urătură
Mai mănânci colaci din... deal.

Subtilizată din arhiva personală a lui nenea J.

2 comentarii: